For et år siden..

Hei babes!

I dag er jeg så altfor sliten, haha. Var oppe 9.30 for å dra på skolen, så var jeg hjemme i 5 tiden og slappet av i to timer før det var avgårde på trening. Nå er vi hjemme fra trening og har akkurat inntatt dagens middag, som var salmalaks! Har faktisk ikke tatt et eneste bilde i dag, så da tenkte jeg å være litt kreativ. Sjekket ut i bloggarkivet hva jeg gjorde for nøyaktig 1 år siden, og det så ut som et april 2014 var en veldig morsom måned for meg! Synes selv det var gøy med et lite tilbakeblikk, og det synes sikkert dere og? Jeg var faktisk både i Portugal på surfecamp, i Gran Canaria på ferie og en tur innom London for litt shopping. Haha, ikke dårlig eller hva?! 😀

♥ London ♥

♥ Gran Canaria ♥

 

 ♥ Portugal ♥

Fine, fine minner! Gleder meg sånn til å kunne reise masse i sommer med god samvittighet etter å ha tatt 5 eksamner 🙂 Ellers har jeg også noen ganske spennende planer som enda ikke er helt bestemt for høsten.. Så fort jeg vet helt sikkert så skal jeg fortelle dere! Håper virkelig det skjer, for det er snakk om et minne for livet og noe som ser helt fantastisk ut 😀 Haha, nå blir dere vel nyskjerrige, men jeg forteller dere så fort som mulig. Nå skal jeg legge meg, begynner altfor tidlig på skolen i morgen:( Sov godt chicas!

18 kommentarer
    1. Du har ikke tenkt til å begynne å tenkte litt på miljøet snart da? Portugal, Gran Canaria og London på en måned. Det er ganske mye CO2 utslipp med alle den flyvingen…Og alle klærne du kjøper hele tiden. På denne tiden i fjor, ble du også spurt om å omtale Sweatshop (program om klesfabrikkene i Kambodsja). Men, gjorde du det?
      Er ikke et prakteksemplar på hvordan å være miljøvennlig selv, men jeg holder meg i hvertall til en tur/retur flyvning i året. Uansett, så håper jeg du blir mer opptatt av miljøet.

    2. Heii, hvor er den grønne og blå strand kjolen du hadde på deg i noen av bildene? Den var utrolig fin, har leitet etter den lenge. :))

    3. Grunnen til at du flyr en gang i året er fordi foreldrene dine tjener dritt, så du ender opp med en riva chartertur til Hellas på 2 stjerner hotel

    4. Hei! Jeg har tenkt til å dra til gran canaria på ferie, men vet ikke helt hvor vi vil dra. Hvilke steder vil du anbefale å dra til? Har vært på amadores og puerto rico en gang tidligere, men er det noen andre steder som er aktuelle for en vanlig sydenferie?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg