Jeg kjøper kun dyre vesker for å vise de frem på bloggen

Poncho fra MQ // Bukse fra Topshop // Veske fra Prada

Hei dere! Nå er det endelig helg, noe det forsåvidt har vært for meg siden i går. I dag står trening på planen og så tacokveld hos meg med Henri og Bassa ♥ Det skal bli kooos! Jentekvelder er noe av det hyggeliste jeg vet om 🙂

Haha, ellers anngående overskriften.. I innkjøpsinnlegget mitt fra Nelly hvor jeg blant annet la ut en clutch, så skrev jeg under at jeg alltid bruker clutch og ikke veske når jeg drar ut og når jeg er på ferie. Da var det en jente som lurte på hvorfor jeg kjøper så mange dyre designervesker når jeg ikke bruker vesker, og om jeg ikke syntes det var litt bortkastede penger kun for å vise dem frem på bloggen? Haha. Det var nok en liten misforståelse der, for selvfølgelig bruker jeg vesker! Jeg bruker veskene mine hver eneste dag. Men når jeg drar ut, altså på byen, bruker jeg alltid clutch. Det er både fordi jeg ikke vil ta med dyre vesker på byen og fordi jeg har med meg såpass lite at en clutch holder i massevis. Og samme med syden, om jeg kun skal ha med meg kort, mobil, nøkkel og snus, drar jeg jo ikke med meg en stor veske + at det ikke er alle steder jeg ønsker å løpe rundt med designervesker. Og designervesker hadde jeg kjøpt uavhengig av bloggen eller ikke, så lenge økonomien hadde tilatt det. Akkurat som mange andre jenter som har råd til det gjør 🙂 Synes det var en litt morsom kommentar da, for selvfølgelig hadde jeg aldri brukt 20.000 kr bare for å “skryte” på bloggen og ha liggende en veske jeg aldri kom til å bruke.. Det hadde jo vært galskap, haha. Wellwell, vi snakkes mer senere dere! Ønsker dere en nyydelig fredag ♥

17 kommentarer

Siste innlegg