Lets go to the BEACH

Bikini fra VS, bukse fra topshop og solbriller HER (adink)

Ahhh, stranden i midten av April! Herreguud!! Startet dagen med en heftig Pt-time kl 10.00 og etter å ha dusjet dro jeg, Fanny, Henriette og Julie til Ulvøya. Tuller ikke når jeg sier at det var like varmt som det er på sommeren.. Vi var der i et par timer, solte oss i bikini, spilte kort og spiste good lunsj. Jeg kommer faktisk ikke over at vi lå på stranden i midten av april, det må være rekord?? Jeg er hvertfall evig takknemmelig til værguden og håper den kan la været holde seg slik ut august 😉 Glede på jooord ♥♥♥ Hvordan er været hos dere?

24 kommentarer
    1. Hei! Lurer på hvilken klinikk du opererte brystene dine på?:-) Regner med det var i Oslo, pluss at de ser veldig naturlige ut- har du en lege du vil anbefale?

    2. Supergøy å se at du har begynt å ta bloggingen skikkelig på alvor igjen! 🙂 Du oppdaterer ofte, og er i tillegg blitt kjempeflink til å ta bilder i løpet av dagen. Er mye gøyere med litt forskjellige bilder i innlegg, og ikke bare en kjapp selfie (selv om det er HELT innafor innimellom, selvsagt!) Er veldig gøy å lese bloggen din nå!
      Vet ikke om du kanskje har svart på dette før, men kunne du ha laget et utfyllende svar om Bjørknes en gang? Kan godt ta det etter du er ferdig om det er best, vurderer nemlig å starte der til høsten, er privatist nå og sliter litt med motivasjon, heheh.. Virker som min type skole, så hadde vært gøy å få litt inside-info fra en som faktisk går der! 🙂

    3. Jeg har også følt hyggelig varmen fra solen i April, solen i løpet av sommeren i fjor var en av de hotteste, du kan lage dine egne kontoer for hvor vanskelig å denne sommeren, jeg bare tenker på det i panikk. Link: Prognose sommeren 2015.

    4. Hei, jeg elsker bloggen din! Den er virkelig ett av punktene av ting jeg gjør hver eneste dag:) Ville bare stikke innom for å si at bloggen din virkelig er herlig og det samme er du. Du har definitivt en av de beste bloggene på topplista! Ville også si at headeren du har på bloggen nå er virkelig fantastisk:) Jeg elsker de bildene, og i tillegg er strandkjolen din nydelig:)

    5. Så sinnsykt godt! Her er det også desverre ganske varmt. Vil heller ha kuldegrader og snø så vi kan kjøre snøscooter. Bor på Svalbard så og nesten ikke ha snø igjen i April er ganske krise! 😛
      Du ser forresten helt fantastisk ut!:)

    6. Hei, jeg vet spørsmålet hvor bikinien du har på deg kommer fra og at du har svart på det. Men jeg kan ikke finne den og lurte derfor på om du kanskje kunne gi meg en link til den? Den er så sykt fin!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg