Some of my latest snaps

Hei fininger! Herregud så sliten jeg er nå, haha. Jeg, Madicken og Henri stod opp kl 8 for å først dra på intervalltime og så var vi på en styrketime som het bootylicious. Til tross for at jeg våknet superstøl etter gårdagens PT-time, måtte jeg nesten bare komme meg avgårde på trening. Å trene på morningen gjør rett og slett dagen 1000 ganger bedre 🙂 Etter treningen var det rett i dusjen og så komme seg på skolebenken. Flink jente som står opp tidlig og trener før skolen sant? Jeg er kjempestolt over meg selv, haha. Etter 3 timer med historie møtte jeg Fanny på café og nå ligger jeg endelig hjemme i sengen. Her skal jeg bli resten av kvelden! 

Forresten så tenkte jeg å åpne mystoryen min på snapchat for alle nå! Ser jo at så og si alle andre bloggere har gjort det + mange kjendisser, så var vel på tide at jeg også gjorde det. På mystoryen kommer jo masse som jeg ikke legger ut på bloggen, så da kan dere jo få se litt mer av hva jeg driver med 🙂 På snapchat heter jeg andriss og det er bare å legge meg til! ♥♥♥

22 kommentarer
    1. Hei 🙂 Jeg bare lurte på hvordan det gikk med den gjennomsiktige reguleringen du skrev om for en stund siden. Jeg er 17 år, og burde egentlig hatt regulering, men vil ikke akkurat få en togskinne plassert i munnen nå hehe… Gjennomfører de det hos tannleger i hele Norge, eller bare på den klinikken? Jeg har prøvd å lese om det, men finner ikke så mye informasjon. Kan du lage et innlegg om det, og hvordan det går nå? Og om du allerede har gjort det, kan du linke til det?

    2. To be petite: Heihei! Det kommer et innlegg om invisalign (reguleringen min) en gang denne uken 🙂 Tror de har invisalign flere steder, men det er nok ikke så mange i og med at det er ganske nytt! Hvis du googler “andrea badendyck invisalign” finner du innleggene jeg har skrevet om det før, skal være ganske mye informasjon 🙂

    3. Hei! Så morsomt med snapchat bildene 🙂
      Lurte på om du kunne vise alle appene du har på mobilen, og kanskje noen du anbefaler ekstra?
      Ha en fin dag videre<3 <3 <3

    4. Haha elsket den “sjekket opp på joey & the juice!”
      Så morsomt at du legger ut snappen så andre kan følge med også. Syntes det er en fin måte og vise at man “bryr” seg om leserne sine på en måte.

    5. Hei nydelige Andrea <3 jeg lurte bare om du kunne ta flere innlegg som " jeg gir råd" likte det innlegget veldig godt og du svarer så bra på sånt! Stor klem!

    6. Haha, jeg har hatt samme lærer som deg på Bjørknes, ser han på et av bildene dine! Historie, right?
      Husker alle sukket dypt da han skulle viske ut alt han hadde skrevet på tavlen og gikk saaaaakte frem og tilbake med kluten sin, haha!

    7. Liker at du åpner snap for leserne dine! Morsomt å se hva du gjør når du ikke blogger 😊 haha, likte bilde nr 8 😂 😂
      Flink du er! 👏💪 Hadde en periode da jeg også stod opp kl 06.00 for å trene.. Må prøve å finne den motivasjonen igjen ja.. 😅

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg