Haircare: Kosttilskudd for at håret skal vokse fortere

// Annonse

Etter å ha lest om Haircare på andre blogger, fikk jeg veeldig lyst til å teste det ut selv. Kosttilskudd for at håret skal vokse fortere og bli sterkere er vel noe de fleste jenter kunne tenkt seg å ha? Så da jeg ble spurt om å teste det ut, sa jeg ja på sekundet og gledet meg masse til å prøve! Nå har jeg tatt gått på pillene i ca 2 mnd, og jeg kan allerede se stor forskjell. Jeg har jo extentions med tapefester, så derfor er det ekstra lett for meg å kunne se hvor fort håret vokser. Planen er nå å fortsette med Haircare i lang tid fremover, og så kunne slutte med extentions innen sommeren er over. Med hjelp av Haircare regner jeg med å kunne få et langt, fint og sunt hår på egenhånd ♥ Om noen lurer på hvordan Haircare kan funke, så er det fordi det inneholder blant annet ølgjær og biotin, som er utrolig bra for hårveksten og har blitt brukt til det i maange år. Men dere må vite at man trenger å være tolmodig med disse pillene, noe som også står i veiledningen i pakken. De må brukes regelmessig over tid, og du vil ikke få 20 cm lenger hår etter en uke. Men jeg lover dere at hvis dere er flinke til å bruke de, så kommer dere til å se store resultater! Jeg er helt frelst av Haircare nå og kommer ikke til å slutte 🙂 Dette kosttildkuddet kan jeg rett og slett gå 100% god for!

Om noen av dere vil teste ut haircare, så får dere 40% rabatt nå. Dere får en pakke med 60 tabletter til 149 kr! Om dere bestiller må dere være obs på at det er løpende leveranse, altså vil dere få en pakke annenhver måned for å dekke månedsbehovet helt til dere evt sier opp. Men det er veldig enkelt og greit å si opp, det gjør man hos kundeservice. Det er også 30 dagers åpent kjøp, altså kan dere angre kjøpet 30 dager etter første levering 🙂 Dere kan lese mer om Haircare og bestille det HER 

44 kommentarer
    1. Jeg lurte litt på hvordan det går med eksamenslesinga? Hvilken dato/er har du de? Jeg tar selv opp fag som privatist og gruer meg veldig..Så om du ville lagt ut et innlegg med tips om studieteknikk osv hadde jeg blitt superglad!
      Alt jeg tenker på nå er at jeg vil ha ferie.. Haha 🙂
      Og btw: Du er så syyyykt pen!!!

    2. jeg bestilte, men finner ikke hvor jeg kan avbestille. Slik at jeg vet det når jeg vil gjøre det..

    3. Emma: Tuusen takk:)) Det går ganske bra! Skal begynne med superlesingen nå :)) Jeg har eksamen 19 mai, 27,28,29 mai og 4 juni! Kan har legge ut tips om studieteknikk ja! Masse lykke til med lesingen og eksamen <3

    4. heldig du så for det gratis. jeg har verken ikke penger til frisør eller haircare :/ jeg så ønsker meg lankt hår til sommeren..

    5. Anonym: Jeg har ikke slettet det! Blogget på werun og ikke blogg.no i store deler av 2012, så jeg har devserre ikke innleggene i arkivet mitt her. De er også slettet fra werun, så jeg får aldri sett dem igjen 🙁

    6. Dette produktet gir deg kun bedre hårvekst på hodet. Man får ikke mer kroppshår av HAIRCARE. Det er hormoner som regulerer hårveksten ellers på kroppen, og da spesielt testostoron. Derfor har menn mer kroppshår enn kvinner.

    7. Har gått på disse to måneder. Har ikke fått lengre hår men har derimot fått blankere hår i røttene og fyldigere bryn:) så er fornøyd ! Produktet er absolutt verdt å prøve 😀

    8. Kunne tenkt meg at du la ut ett bilde av før og etter bilde av hårveksten etter for eksempel 3 mnd. og hvor mye det har vokst… slik at vi ser at det faktisk fungerer 🙂

    9. kan du ta et før og etter bilde? <3 sånn at vi kan se forskjell og vise forlendrene våres at det funker når de sier sånt er bare tull...

    10. Lurer litt på om det fungerer greit å ta sammen med p-piller eller om p-pillene da vil få svekket effekt? 🙂

    11. Til deg som lurer på det med P-piller. Det er ikke noe med dette kosttilskuddet som skal være farlig å kombinere med P-piller. Hvis du vil være sikker kan du lese på vedlegget til p-pillene dine. Der står det om det er noe du ikke skal kombinere med p-pillene dine.

    12. Hei! Det står i pakken at du skal ta 2 tabletter daglig og at pakken inneholder 60 tabeletter, da holder den jo bare i en mnd?

    13. Til Kirsti. Dette produktet ser på ingen måte farlig ut. Det er bare et kosttilskudd av en norsk produsent som inneholder ølgjær og b-vitaminer. Dette er helt trygt.

    14. Kanskje gode produkter, men det er dessverre etter egen erfaring veldig vanskelig å få kontakt med dem på kundeservice. Samt vanskeligere å avslutte kundeforholdet da man ikke kommer gjennom på telefon eller får svar på Mail. Ville bare gi beskjed om dette – etter egen erfaring. Endte opp med inkasso siden jeg ikke fikk avsluttet abonnementet hos dem. Nå har jeg sendt saken til forbruker ombudet. Ble noen dyre vitaminer for min del. Men det er min erfaring.

    15. Hvor lang tid tok det før du så resultater på håret? Å hvor mye har det vokst?
      Jeg har så og si gitt opp med å få langt hår…

    16. Katarina? Hva mener du med at de smaker pyton? Jeg synes de smaker helt normalt jeg, og hvorfor smaker du på dem? Du skal jo svelge dem ned med vann. Husk at Haircare inneholder ølgjær som er veldig bra for håret fordi diet inneholder så mye b-vitaminer og annet godt for håret.

    17. Hei! Jeg bestilte disse tablettene etter å ha lest om de på bloggen din. Jeg har nå fått tilsendt min andre pakke, og ønsker å avslutte abonnementet. Hvordan gjør man det? Ser det er ei over her som har hatt vansker med det, og det hadde vært kjempefint om du kunne hjulpet oss med det! Jeg har gjort en research på nettsiden deres, men kommer ikke direkte inn på en side der man kan velge å avslutte abonnementet… HJELP! :O

    18. Jeg ber deg så veldig om å svare Andrea, jeg bestilte men angrer jeg får ikke til å si opp, finner ikke noe om det og ingen kan hjelpe meg, har du noen anelse???

    19. Hallo,en pakke med med haircare inneholder 60 tabletter ,du skal ta 2stk pr .dag,og da varer den bare en måned,så det blir veldig dyrt i lengden.man betaler kr 289.kr pr.måned.jeg har brukte dem i 5 måneder merket ingen forskjell.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg