Later som at det er sommer..

Topp fra Brandy Melville // Shorts fra Runwaydreamz

Noen sommerlige bilder fra i dag! Prøvde å være litt mer kreativ enn vanlig med bakgrunn, lys og posering, og synes bildene ble veldig fine 😀 Vurderer å få en ny header med et/to av de og splitter nytt design i samme slengen. Er så sykt lei av designene mine, det jeg har nå feks er jo 1 år gammelt. Ellers må jeg si at jeg er helt overveldet over alle kommentarene som kom inn på forrige innlegg! Trening og kosthold er virkelig noe som interesserer mange av dere. Det var veldig fint for meg å se, for da skal jeg nå prøve å inkuldere nettopp det mer inn i bloggen. Har allerede avtalt med pt-en min at vi skal filme en økt vi har sammen, så dere kan få tips til forskjellige øvelser ♥ Høres ikke det bra ut? Velvel, vi snakkes mer i morgen dere. Ønsker dere en nyyydelig kveld 🙂

26 kommentarer

Siste innlegg