Middagstips: Salmalaks

Hei mine venner ♥

Dagen i dag har gått til Pt-time, eksamenslesing og å lage middag til hele familien. Nå skal jeg straks ta kvelden (må se en episode paradise først da xPP), men før det så tenkte jeg å legge ut oppskrift på dagens middag! Dagens middag ble salmalaks med diverse godsaker til, og det smaker helt nydelig. Her har dere en kjempesunn, rask og fantastisk smakfull middag 🙂 Dette trenger dere:

Salmalaks // Koriander // En rødløk // Ingefær // En chilli // Soyasaus

Det første jeg gjør er å finkutte grønnsakene og korianderen, og så legge alt i en skål:

Denne blandingen smaker SÅ DIGG! 

Etter det kutter jeg salmalaksen i deilkate, tynne skiver:

Så er det bare å helle smaksblandingen og soyasaus over laksen. Da er middagen klar!

Mmm, ser det ikke godt ut? Jeg elsker det! Håper dere vil teste 😀

18 kommentarer

Siste innlegg