HEI!!

Haha, herreguuud.. 15 dager siden siste innlegg. Det må være rekord! Har vel tatt en ukes bloggpause et par ganger i løpet av mine år som toppblogger, men aldri en så lang pause. Ser det er mye spekulasjoner i kommentarfeltet, så var vel på tide å si hei nå. Det har absolutt ikke skjedd noe alvorlig og jeg har det helt fint, det er rett og slett skolen som har gjort at bloggen har blitt lagt til side. Dere ANER IKKE hvor mye jeg har lest. Jeg har faktisk lest fra jeg har stått opp til rundt 3 på natten hver eneste dag uten en eneste pause på mer enn 15 min, og jeg må si jeg er sinnsykt stolt over egen innsats. Jeg trodde virkelig ikke jeg hadde det i meg, men joda! Droppet til og med hele 17. mai, det sier vel litt. Historieeksamen var på tirsdag, som må være den eksamenen jeg har grudd meg mest til. FOR et pensum! Boken inneholder vel 40 kapitler og er noe av det tjukkeste jeg har sett, haha. Så ja, tok sin tid å komme seg gjennom for å si det slik. Men eksamen gikk veldig bra og jeg må si jeg er dødsgod i historie nå, så er litt gøy å briefe med mine historiekunnskaper til andre 😉 4 eksamner venter på meg og 3 av dem er neste uke. Matte på onsdag, nynorsk på torsdag og norsk skriftlig på fredag.. Haha, regner med at jeg kommer til å være rimelig død fredag kveld etter eksamen tre dager på rad.. Så er det geografi muntlig torsdagen uken etter (4.juni) og når jeg er ferdig med den så har jeg sommerferie 😀 Skal bli SÅ godt, spesielt etter en knallgod innsats på skolefronten. Selvom det blir mye stress disse to ukene så kommer jeg ikke til å legge bort bloggen slik som jeg har gjort til nå. Kan ikke love at det blir blogging hver eneste dag, men litt blogging skal det selvfølgelig bli ♥ Vi snakkes mer snart, nå skal jeg unne meg en episode med Paradise Hotel før jeg tar kvelden. Håper dere har det fint, og jeg har savnet dere masse!! Husk forresten å legg meg til på snapchat: andriss. Da får dere fulgt litt med på livet mitt de dagene bloggen ikke blir oppdatert :*

38 kommentarer
    1. Så flink du er!! Jeg har også matte på onsdag wææ..hvilken matte tar du? Jeg har 2py.. Hva fikk du på historie foresten ??

    2. Bare 15 minutters pause iløpet av dagen? Ingen mat eller noe? Si fra neste gang da, når du tar såpass med langfri:)

    3. Oi så flink du er!! Gøy at du er tilbake og masse lykke til på de neste eksamenene:) gleder meg til å høre hvordan det har gått 🙂

    4. Et lite tips er å begynne litt før og ta studiene som en arbeidsdag. Hvis du begynner og sitter nazi gjennom noen mnd, blir det veldig mye lettere rundt eksamenstiden. Jeg har selv lært mye av det og ikke drive å surre rundt på alt mulig rart gøy midt på dagen når det er studietid. Men jeg går på høyskolen da, og der er det kanskje litt mer stoff å gå gjennom, men uansett, det er bedre å starte før.

    5. Supert at du har prioritert skole, det er kjempeviktig 🙂 Men hvis du regner bloggen som en jobb (noe jeg tror du gjør?), er det viktig å gi beskjed hvis du plutselig forsvinner i to uker. Jeg er ikke fast leser av bloggen din, men synes dine faste lesere som faktisk bidrar til inntekten din, fortjener å vite slikt 🙂

    6. Hei Andrea! Synes det er supert at du har prioritert skole, er tross alt det som er viktigst!! Selv om jeg må innrømme at jeg har savnet bloggen din kjempemye de siste to ukene 🙁 Skulle også bare si ifra om at på “infoen din” står det fortsatt at du er 19 år, kanskje greit å bytte til 20 nå? 😀

    7. Utrolig bra! Må virkelig si jeg er imponert over innsatsen! Kan ikke bli annet enn 6’er på den eksamen ;-)) Men betyr det lite blogging neste uke også? Håper uansett det går bra me alle eksamene!

    8. SYKT imponert at du klarer å komme tilbake og være så positiv etter forrige innlegg! Herregud så mye jeg irriterer meg over hva folk kan finne på å skrive. Ikke føl overhode at du har “meldeplikt” ovenfor leserne, jeg synes absolutt du skal få kunne koble av bloggen noen ganger. Stå på!!!

    9. så flink du er! men tror kanskje ikke videregåendehistorie er så komplekst, prøv å søk deg inn på en bachelor i historie, DA kan du briefe haha 😀

    10. Er dette bilder som ble tatt før bildene til forrige innlegg? Siden brynene er slik som det der igjen.. 🙂

    11. Jeg tar opp samfunnsfag dette halvåret. Er så glad jeg startet å lese allerede i desember sånn at jeg slapp å lese som en hest de siste 3 månedene før eksamen. Jeg skjønner veldig godt at du ikke har hatt muligheten til å oppdatere bloggen din. Husker selv i fjor da jeg gikk i 3. klasse at det gikk mye tid bort på lesing til eksamen og lite tid til å være sosial.
      Ønsker deg masse lykke til med resten av eksamene og en god sommer <3

    12. Helt idiotisk at folk mener du har plikt til å si ifra når du ikke blogger. Må bare kommentere dette, etter jeg så kommentarene på siste innlegg. i den anledning at du er din egen sjef, har du ikke plikt til å melde fra til noen. Du har vært kjempe flink! Stå på, og ikke la noen folk fornærme din intelligens. Du har gjort det riktige.. 🙂

    13. Haha, ler godt når enkelte krever ditt og datt fra deg, dette er jo DIN blogg og det er du som bestemmer når du vil blogge. Det at du har klart å tjene penger på det er jo takket være din egen innsats! Bloggleserne er jo heller heldige som kan gå inn på et gratis “magasin”, og de er jo innom her for sin egen del og fordi de synes det er interessant, ikke for å sørge for at du får lønn. Så jeg håper du ikke lar de kommentarene gå for mye inn på deg, men heller prøver å snu det om til noe positivt – nemlig at noen er så engasjerte i å få lese om livet ditt at de til og med blir hissige, haha.
      Jeg holder forresten også på med å ta opp fag, og må bruke neste år til det også. Jeg er ganske lei av det nå, så derfor har jeg bestemt meg for å dra med studyaway privatist til Den dominikanske republikk i tre måneder til høsten. Er du ferdig med alle fagene nå, eller kunne du vurdert å gjør det samme? 😀 Det hadde vært SÅ gøy hvis du ble med! Dersom du er interessert i å høre om det, kan jeg sende deg en melding på facebook?:) Hvis ikke ønsker jeg deg uansett lykke til på eksamenene, har selv nynorsk og norsk neste uke!

    14. And here we go again. Ingen blogging, men masse festligheter på snapchat. Første du gjør når du er tilbake er å annonsere for masse dritt på instagram slik at du fremdeles tjener penger. Hvem enn det er som er din arbeidsgiver, må være jævlig flau over å ha en så dårlig ansatt. For ja, dette er som du sier en jobb, og vi er dine “kunder”! Snakk om elendig service ovenfor de trofaste leserne dine som faktisk klikker seg inn her hver eneste dag, og om ikke flere ganger om dagen.. Selvopptatt much? Du kan ikke måle deg med noen av de andre på blogg.no så bare legg opp.

    15. R: Haha, det er sant det du sier.. Får vel nesten ta det som et kompliment at bloggen min er så viktig for noen at de blir sinte når jeg ikke blogger, haha. Det er vel egentlig litt søtt 🙂 Men jo! Jeg har faktisk tenkt på å dra til den dominikanske republikk selv, send meg gjerne en melding på facebook <3 Og masse lykke til med eksamen selv!

    16. Ja, hvis historieboka di på videregående er tung tror jeg ikke videre studier er noe for deg, haha 🙂

    17. Hello,
      I found your blog today, i like it, love your photos, but i don’t understand articles :/ 🙁
      If you study in New York, can you write your articles in english language, please?
      Sissi x x x

    18. Regner med at dette er videregående pensum? Vel, du burde virkelig ikke få sjokk nå, da det store sjokket kommer på høyere utdanning! DET er virkelig noe å lese.. Ikke bare er det mye pensum, men også svært omfattende og på et helt annet nivå enn VGs, så klart.. Det var et sjokk på meg, som er vant til å gjøre det svært bra på skolen. Just saying 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg