Helvettesdagene er i gang

Ahhh.. Denne uken har jeg gruet meg til siden eksamensdatoene kom ut! Matte eksamen i dag, nynorsk eksamen i morgen og bokmål skriftlig eksamen på fredag. 3 dager på rad, hvor grusomt er ikke det? Jeg er så sinnsykt sliten, men følte jeg bare måtte si et raskt hei. Matten i dag gikk overraskende bra og jeg er veldig fornøyd med egen innsats, men 5 timer søvn i natt og heldags eksamen i matte har virkelig gjort noe med hodet mitt. I hvertfall når jeg måtte begynne på å øve på nynorsken så fort jeg er hjemme igjen og har gjort det helt til nå. Livet ass, haha. Vel vel, etter denne uken er 4/5 eksamner overstått og etter geografi muntlig 4.juni er jeg klar for en lang og deilig sommerferie ♥ Nå må jeg sove, for det er møtetid allerede kl 8.00 i morgen. Ønsk meg lykke til, er veeeldig spent på hvordan nynorsken kommer til å gå.. Er vel kanskje ikke mitt sterkeste fag. Men hvem vet, kanskje det går kjempebra! Sov godt jenter 🙂

39 kommentarer

Siste innlegg