20% rabatt på Nelly i dag!

Hei babes ♥

De tre helvettesdagene som jeg blogget om i forrige innlegg er overstått og det er SÅ deilig! Herregud så slitsomt det var, men jeg føler alle tre eksamnene gikk veldig bra så nå gleder jeg meg til å få vite karakter 🙂 Tror ikke karakterene kommer før i Juli da, så det blir en stund å vente.. Nå er 4 av 5 eksamner ferdig og den siste er geografi muntlig på torsdag. Gruer meg helt sykt for jeg synes geografi er skikkelig vanskelig! Kjedelig synes jeg også det er, så da hjelper det ikke så mye, haha.. ♥Metamorfe bergarter og u-daler♥  Ellers får dere 20% på hele bestillingen deres hos Nelly ut dagen i dag, så da tenkte jeg at jeg kunne vise dere min seneste shopping derfra:

Bikini HER // Sarong HER 

Genser HER // Bukse HER (disse er dødskule med sleng og såå behagelige)

Den perfekte, svarte kjolen HER 

Superkul jumpsuit med mesh på brystet og ryggen HER

Selfiestang HER 

Svarte solbriller HER (minner om de fra Céline, bare myyye billigere)

Superkule solbriller fra Le Specs HER

Rabattkoden for å få 20% på kjøpet er JACKPOT20 🙂 Likte dere innkjøpene mine?

17 kommentarer

Siste innlegg