I <3 Lashes by Kasja

// Sponsede behandlinger

I dag dro jeg til Lashes by Kasja for å bli freshet opp av disse babesa! For noen utrolig søte, snille og flinke jenter. Weronica (til venstre) fikser alltid vippene mine og Kasja (til høyre) tar seg av negler 🙂 Jeg har gått til Kasja for vipper og negler i snart 2 år nå, og jeg kan nok ikke få sagt nok hvor mye jeg elsker dette stedet! De vet virkelig hva de driver med og det er også så utrolig hyggelig å være der ♥ Her ser dere dagens resultat:

Dette må være mitt favorittdesign på negler sammen med vanlig fransk! Er faktisk 3. gangen jeg har denne kombinasjonen. Loove it ♥

Ah, Weronica er verdens flinkeste på vipper! Se så fine de blir. Jeg har 13mm i lengde og 3d vipper. 3d vipper må jeg si jeg liker 1000 ganger bedre enn vanlige vippeextentions, rett og slett fordi det blir så mye mer. Jeg liker det litt unaturlig og mye når det gjelder vipper, og da er 3d tingen. Med 3d så får du opp til 7 vipper i en vift på hver naturlige vipp, altså blir det masse av volum. Jeg fikk også fikset brynene mine i dag, og resultatet av det ser dere på bildet over. De er superflinke på bryn, jeg har blitt helt avhengig av å farge og forme dem ca hver 2 mnd. Det er også veldig billig, så det anbefales å testes ut 🙂 Lashes by Kasja holder til i Tordenskiolds gate 7, som er første gate inn til høyre når du går forbi Ferner Jacobsen. Ca 5 minutter å gå fra nationaltheateret! Om noen vil bestille time, så kan dere gjøre det på hjemmesiden HER ♥

Noen av dere som har testet ut Lashes by Kasja enda?

23 kommentarer

Siste innlegg