Endelig skal jeg tilbake..

// Sponset tur

20140923_PMestre_0000

IMG_4646_WEB

Lizandro_15For noen dager siden fikk jeg en fantastisk god nyhet, nemlig at jeg skal tilbake til Portugal på surfecamp med Lapoint!

Sikkert mange av dere som husker at jeg var der april 2014 med Madicken? Jeg kan med hånden på hjertet si at surfecampen i Portugal er noe av det beste jeg har opplevd i hele mitt liv. Jeg elsker ferier som er litt annerledes enn bare en vanlig soleferie, og da er surfecamp helt perfekt. Du blir kjent med masse nye mennesker som du også bor på camp med, surfer hver eneste dag, drar på utflukter og bare har det helt fantastisk! Jeg gleder meg sykt mye til å dra tilbake, det skal bli SÅ GØY. Jeg husker jeg var litt usikker på om surfing kunne være så veldig morsomt, men herregud så overrasket jeg ble. Alle jeg var der med ble helt forelsket i surfelivet-  det var helt utrolig morsomt og man fikk en sykt deilig mestringsfølelse de gangene man klarte å stå på brettet. 

Om noen av dere er usikre på hva dere skal finne på i sommerferien, så anbefaler jeg absolutt å vurdere en surfetur med Lapoint. Man kan både reise alene, som par eller en vennegjeng. I sommer har Lapoint destinasjoner som PortugalBaliAustralia og Stadt/Norge. Campen er for alle mellom 18-35 år, og det finnes også egne ungdomscamper for de som er 13-17 år. Ungdomscampene kan dere lese om HER! Jeg reiser ned 2-9 august og skal bo på Camp Moinho. Jeg er så heldig at jeg reiser ned med både Anna Edwin og Julia Nyland, og jeg tror vi 3 kommer til å få det superkos på surfeferie sammen ♥ Det er bare å spørre meg i kommentarfeltet om det er noe dere skulle lure på anngående surfecamp 🙂 

15 kommentarer
    1. Hei!
      Dette har ikke noe med innlegget å gjøre egentlig, men vet du om de selger celine i marbella? feks på la canada eller i puerto banus? 🙂

    2. Hei må si jeg er veldig missunelig på de som har vært på surfcamp. Frister utrolig mye og skulle ønske å lært meg å surfe sel. Kjempe morsomt at dere er flere blogger som skal dra sammen. Blir sikkert supert og ønsker dere en super fin tur alle sammen!. Kommer til å følge deg videre og håper du får blogga mye om det. Stå på videre 😀

    3. Så fantastisk gøy 😀 Jeg begynner å føle en trang til å oppleve litt mer og ikke bare bestille vanlige sydenturer.. Har så lyst til å dra til new york, LA, dubai, Paris – the list goes on! Får håpe jeg får krysset check på disse en gang i fremtiden 🙂

    4. Hallo! 🙂
      Du skrev et eget innlegg for over en måned siden; “ser dere noe anneledes?” og skrev at du var spent på om vi lesere var så observante og klarte å se hva som var anneledes med deg:) Etter det innlegget, blogget du ikke på 2-3 uker, og har enda ikke svart på hva som var anneledes 🙂
      Hva var det? 🙂

    5. Siri Haugen: Heihei! Haha, har svart på det et par ganger i kommentarfeltet før, men skjønner at du ikke har fått med deg det. Det var bryna som var annerledes, søtt at du tenkte på det :*

    6. Hei!
      Er flybillettene til de forskjellige surfscampene noe en er nødt til å ordne og betale på egen hånd uansett hilke surfcamp man velger å dra til?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg