NEXT STOP: Marbella

GLEDE! På søndag bestillte jeg, Henriette og Madicken en spontanreise til Marbella 😀 I dag er avreise, og nå sitter vi på toget på vei til Torp flyplass. Jeg nevnte jo for dere her om dagen at jeg helt sikkert kommer til dra til et varmt sted snart, og jammen meg tok ikke det lange tiden før en reise var booket! Vi blir en uke og skal bo i Puerto Banus. Gleder meg såå mye til late dager i solen, shopping, gode middager og fest. Krysser fingerne for at internettet på hotellet er bra, men uansett så får jeg til å blogge ved å dele internett fra mobilen min. Denne gangen har jeg til og med tatt med kameraSTATIV i kofferten (haha), så som dere sikkert skjønner er planene mine å få oppdatert masse der nede. Velvel, vi snakkes fra Spania i morgen babes! Kos dere enn så lenge ♥

20 kommentarer

Siste innlegg