TODAYS

Genser og shorts fra Zara // Veske fra Balenciaga

Tror faktisk det er et år siden sist jeg brukte vesken på bildene over! Har tenkt at jeg ikke liker den så godt, men etter å ha brukt den endel her nede har jeg blitt skikkelig glad i den igjen. Virkelig den perfekte “sommervesken” spør dere meg, passer så fint til brun hud og lyse anntrekk 🙂 I dag har det vært overskyet, noe som er såå kjipt når man er i syden, haha. Vi har vært ganske uheldige med været siden vi kom med mye skyer, ganske kaldt og lite sol. Men heldigvis er det spådd skyfri himmel og sol tirdag og onsdag, så da krysser jeg fingerne for at Yr ikke lyver! I kveld skal vi ta det rolig, for vi var ute til sent i går. Har en masse bloggarbeid som venter på meg, så det blir nok noen timer foran maccen. Nyt søndagen, så kommer innkjøpene mine fra La Canada i kveld ♥

18 kommentarer

Siste innlegg