KIMONO

Kimono fra Berskha // Bikini HER (adlink)

Elsker den nye bikinien min fra Nelly! Passer superfint til brun hud og flashtattoos, som jeg brukte i går 🙂 Vi var på Ocean club og der var det helt fantastisk digg (og sinnsykt dyrt). Fler bilder fra Ocean club kommer i kveld! Ellers er i dag nest siste dagen her nede.. Litt trist men samtidig skal det bli godt å komme hjem, spesielt til verdens beste Mollybebi. På søndag (21.juni) skal forresten jeg, Sophie Elise, Stine Steen og Komikerfrue ha klessalg! Denne gangen skal vi ikke ha det hos Hendrix Hair, men i et lokale som ligger i kongensgate 12. Jeg har haugevis med klær som skal selges til en billig penge, og det vet jeg at de andre jentene også har. Vi åpner dørene kl 11 og jeg håper dere har lyst til å komme! Kommer til å skrive et innlegg med mer info senere + litt bilder av hva jeg kommer til å selge. Vi snakkes snart, babes ♥

10 kommentarer

Siste innlegg