Beige set

Todelt sett HER // Veske HER // Solbriller HER // Hårbånd Missoni // Klokke Skagen Denmark

Jeg er som dere sikkert skjønner trygt fremme på Gran Canaria og koser meg masse! Været er strålende og livet er bra 🙂 Over her ser dere gårdagens anntrekk da vi skulle spise middag, og mye av det jeg har på meg er nytt. Fikk nemlig en Nelly-pakke på døren kvelden før jeg dro med masse fint, og da blant annet det jeg har linket til over. Vesken er jeg helt forelsket i.. Såå praktisk med en søt, liten veske. Chanel’en er den eneste “lille” vesken jeg har, og den er jo ikke så morsom å løpe rundt med hele tiden siden den er så dyr.  Så ja, veldig fornøyd med min nye, lille skatt fra Chloè. Nå skal jeg ned til bassenget for å få litt sol på kroppen! Leser en sykt bra bok nå, så gleder jeg til å ligge å lese litt. Regner med at det kommer en liten bokanbefaling om den veldig snart ♥

Forresten! Ser dere noe annerledes på meg? Ingen kommenterte noe om det forrige innlegg jeg la ut bilde av meg selv, så nå er jeg spent på om dere ser det nå som jeg nevner at det er noe 🙂 Denne gangen kommer jeg til å si hva jeg snakker om i neste innlegg, haha!

35 kommentarer

Siste innlegg