15% på HELE Nelly ut dagen

Wohoo! Ut dagen i dag får dere 15% på hele sortimentet til Nelly 😀 Man trenger ingen rabattkode, rabatten er allerede trukket fra på alle produkter. Her kommer litt inspirasjon med mine favoritter: 

HER // 2 HER // 3 HER

HER // 5 HER // 6 HER

HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

16 HER // 17 HER // 18 HER

19 HER // 20 HER // 21 HER // 22 HER // 23 HER // 24 HER

25 HER // 26 HER // 27 HER // 28 HER // 29 HER // 30 HER

31 HER // 32 HER // 33 HER // 34 HER // 35 HER // 36 HER (adlinks)

Noe dere likte? ♥

13 kommentarer
    1. Heisann, skjønne du! Først må jeg bare si at jeg vet dette ikke handler om noe av det du skrev i innlegget ditt. Jeg synes du er en helskjønn person og ei utrolig vakker jente. Når det er sagt ønsker jeg å tipse deg om mitt siste innlegg der jeg har lagt ut noen bilder av meg jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre. Celluliter og strekkmerker over det hele! Jeg har også skrevet om et tema jeg hadde bestemt meg for å aldri gjøre.. putt putt, overskriften er:
      Jeg er drittlei av å se innlegg som omhandler en såkalt “ekte kropp”!
      Ønsker deg en fantastisk onsdag videre, og håper ikke det ble altfor mye “reklame” fra meg her nå.. Lots of love!

    2. Hei!
      Jeg mener å ha sett at du har den selfiestangen, eller er jeg helt på bærtur nå? huff. Men hvis det er slik at du har den; hvordan er den? Er du fornøyd? Sitter mobilen godt i festet? Har lest noen tester av forskjellige stenger, og et av kriteriene har liksom vært festet. Kjipt om mobilen vipper/snurrer rundt der fremme når man skal ta bilde. Håper du svarer 🙂 Klem

    3. Åh, så bra. Stoler på det, og kjøper den sikkert. Haha er jo altfor gøy! 🙂 Tusen takk for svar 🙂

    4. Et spørsmål til angående selfiestangen, hehe sorry! Er den slik at den kan lades, siden det er utløserknapp på håndtaket? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg