Oppdatering på Invisalign

// Sponset behandling

Hei!

Jeg har lenge sagt at jeg skal ha et innlegg om Invisalign igjen, for det er mange av dere som er veldig interesserte i nettopp det. Jeg er veldig snart ferdig med behandlingen min og jeg må si jeg virkelig er stålende fornøyd med resultatet jeg har fått hittils. Invisalign må være verdens beste alternativ til vanlig “togskinne” regulering, og er perfekt for oss litt eldre som ønsker å fikse litt på tennene. Jeg tenkte jeg kunne vise dere litt før/etter bilder, noe som resultatene har blitt ganske så store:

Ganske så sykt eller hva?! Sakte men sikkert så har tennene mine plutselig blitt så og si helt perfekte. Som dere ser så var tennene mine ganske skeive før, spesielt så er det godt synlig på kollasjen med mobilbilder. Fortennene mine er nå helt perfekte både sett på rett fram og unnen i fra, og hjørnetennene mine har gått veldig fint ned. Endelig så kan jeg smile fra siden på bilder, det var noe jeg aldri kunne ha gjort før fordi hjørnetannen min satt så høyt opp. Jeg har skrevet et ganske detaljert innlegg tidligere om Invisalign, så jeg tenkte ikke å gi så mye informasjon om det i dette innlegget, men heller å vise litt før/etter bilder. 

Jeg anbefaler virkelig alle som har lyst til å fikse tennene sine, men ikke ønsker vanlig regulering, å vurdere Invisalign. Jeg har fått min Invisalign hos Dentalia tannlegesenter i Nydalen, og jeg er strålende fornøyd med de. Hos Dentalia blir man så utrolig godt tatt i mot, de har et fantastisk fint lokale, veldig dyktige ansatte og resultatene er alltid perfekt. Uansett om dere er intereserte i Invisalign, airflow, tannbleking, tannsjekk eller hva det måtte være, så anbefaler jeg på det sterkeste å dra dit. Jeg har fått fikset noen fine tilbud til mine lesere hos Dentalia, og det er følgende:

♥ Tannbleking med LED-lampe på klinikk 2900 kr (ordinær pris 3900 kr)

♥ Hjemmebleking med støping av skinner 2500 kr (ordinær pris 3900 kr)

♥ Tannbleking med LED-lampe på klinikk og hjemmebleking med støping av skinner 3900 kr (ordinær pris 7800 kr)

For å lese mer/bestille tannbleking klikk HER og for å lese mer/bestille konsultasjonstime anngående Invisalign klikk HER. Tilbudene varer frem til 16. august 🙂

19 kommentarer
    1. Hei. Vil bare fortelle deg at tennene dine kommer sakte men sikkert å skli tilbake etter tid. Har brukt akkurat samme som deg fra Dentalia. Er ca ett år siden jeg sluttet med den og tennene mine har sakte men sikkert glidd fra hverandre. Dessverre.
      Håper det holder seg for deg.

    2. Siden jeg vet du bruker sjokoladepudderet, så lurte jeg bare på hvor jeg kan få tak i det? Jeg finner det ikke noen steder der de har solgt det før… Håper jeg får svar!! 🙂

    3. Så det du sier er at folk med skeive hjørnetenner ikke burde smile på bilder? Flott signal du sender til usikre fjortisjenter!

    4. til silje: jeg tror nok ikke at det var det hun mente, men at den satt såpass langt oppe at det ble ubehagelig/vanskelig å smile:) uansett er det jo hennes valg om hun vil fikse det eller ikke;)

    5. Hei! Tennene dine har blitt kjempefine. Er enig med “Ano”. Har hatt dette selv (rundt et år) har nå plate som jeg skal bruke annenhver natt i et år. Tennene mine har også sklidd tilbake, men ikke på samme måte… Nå har jeg andre “problemer” enn hva jeg hadde før.

    6. så fine de ble! Men er resultatet ferdig nå? Personlig ville jeg fått den ene hjørnetannen helt “ned” før jeg sa meg fornøyd 😀

    7. Hei Andrea, tilbudene du skriver gjelder det slik “usynlig” regulering av tenner ? Har virkelig lyst på dette, da hjørnetennene mine er litt foran de andre slik dine før var! Vet du om de har kontor flere steder i landet ? 🙂

    8. hva koster dette?:) jeg har hatt regulering i nesten to år, men nå som det har gått et år ar to tenner i øverste rad begynt å komme utover, så alt ser skjevt ut, når det i utgangspunktet ikke var skjevt men kun overbitt. Vil ikke ha regulering igjen da jeg nylig har hatt det så tenkte dette kunne vært en fin løsning.. så hvor mye må man betale for dette? plis svar!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg