TARIFA

Topp fra Brandy Melville // Shorts fra Hollister

Noen bilder fra da vi var i Tarifa i går! En helt fantastisk by med nydelige strender. og det perfekte sted for vannsporter som surfing og kiting. Stranden minte meg litt om Ericeira i Portugal, så nå gleder jeg meg enda mer til surfecamp! Vinneren av konkurransen med Lapoint er forresten kåret, og dere kan sjekke om dere vant HER. Ellers tok vi mange fler bilder i går, men tenkte jeg skal legge ut de senere 🙂 I dag har vi vært på Ocean Club, hvor det var full fest, haha. Vil si jeg foretrekker Ocean Club på de litt roligere dagene, for det var virkelig stappfult med mennesker der! Litt slitsomt, egentlig.. Resten av dagen skal vi bli hjemme og kose oss med hjemmelaget middag og The Blacklist i sengen. DIGG ♥♥

11 kommentarer

Siste innlegg