PRINTED PANTS

Topp fra Brandy Melville // Bukse fra Zara

Denne buksen er et av innkjøpene mine fra La Cañada! Jeg digger den skikkelig. Har en greie for slikt print på bukser fortiden, så disse buksene passet meg helt perfekt. De var til og med på tilbud, kostet ikke mer enn 20 euro 😀 Skal få vist dere resten av innkjøpene veldig snart. Kl 9.00 i morgen tidlig setter vi snuten mot Gibraltar, noe som skal bli skikkelig gøy. Har aldri vært der før, og i og med at det kun er en times kjøretur her i fra, måtte vi jo nesten ta turen. Ser det er masse spennende å gjøre der, blant annet besøke noen fantastiske grotter, ta gondol og delfinsafari. Ellers er det også endel shopping der + ville aper (wohoo), så jeg gleder meg veldig! Håper vi får en superfin dag der. Kameraet er selvfølgelig med, så da får dere høre om dagen vår i morgen kveld ♥

9 kommentarer
    1. Så flott du er, Andrea! Buksa var veldig stilig, all creds til dere som tør å bruke klær med mye mønster 🙂 Kos deg videre på ferie og god tur til Gibraltar!

    2. har vært i Gibraltar 3-4 ganger ca. og det falt ikke helt i smak hos meg , ble litt kjedelig … Og shoppingen var ikke så mye å skryte av, men de hadde en svær topshop butikk da☺️Håper dere får en god opplevelse da✋🏼

    3. Jeg vet ikke Gibraltar, men hvis er at du bør opprettholde maksimal forholdsregel med aper, fordi de pleier å angripe og bite av minimal forverring. Har shopping betale skatt siden de kan rekvisisjon på grensen når han returnerer til spansk territorium. Jeg liker din reise, men de er alltid ledsaget av en risiko middels/høy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg