Gibraltar

Hei babes!

Sen blogging igjen fra meg.. Var så sliten da jeg kom hjem at jeg så vidt orket å løfte en finger, haha. I dag tok vi som sagt turen til Gibraltar, og mange av dere har sikkert sett litt bilder fra i dag allerede på snapchat (andriss heter jeg der). Jeg er virkelig SÅ glad for at vi dro, for vi har mest sansynlig hatt feriens beste dag i dag. Vi dro på en guidet tour hvor vi fikk vært i grotter, stått på toppen av Gibraltar med den sykeste utsikten og hilst på en haug av nusselige, ville apekatter. Ble også en god lunch og litt shopping etter sightseeing’en 🙂 Anbefaler virkelig alle som skal til Marbella å ta en dagstur til Gibraltar og gjøre det samme som oss- var en superfin opplevelse! Her er litt bilder fra i dag:

Åååhh.. Smelt! Se så fantastisk søt denne lille apebabyen var ♥♥ 

Sjekk den utsikten a! Ble nesten litt skjelven av å stå der oppe, men synet var jo helt ah-mazing 🙂

Bestiss ♥ 

Nå skal jeg se litt The Black list før jeg legger meg. I morgen er vår siste dag her nede, noe som egentlig er helt greit! Har jo vært mye borte nå, så gleder meg til å få vært hjemme i drøye to uker før det er klart for Portugal  🙂 Sov godt, vi snakkes i morgen søtiser. 

 

17 kommentarer
    1. Heisann!
      Ej syns du va heilt nydelig på håret, og lurte på om du veit ka farge du he på den mørkaste delen av håret? Og om du farga extensionsen, eller om du he blonde extensions feste? Ej e redd for at dei lyse festa skal vise gjennom om ej he ombre 😘

    2. Ååå, Andrea! Du er så nydelig!!! Det har jeg syntes siden første gang jeg klikket innom bloggen din, og enda sitter jeg her og dåner ved å lese innleggene du skriver så godt, og se bildene du gløder på!!
      Beklager for at jeg kanskje virker litt rar..? Men det har seg slik at jeg har hatt ekstrem angst i mange år! Sosial angst for å være mer konkret. Har derfor vært litt redd for å kommentere blogger med mitt navn og ikke minst min blogg, men denne helgen bestemte jeg meg endelig for å prøve.. Jeg har vel egentlig litt angst for at folk skal klikke seg innpå bloggen min. Men det er ikke meningen å skrive om dette i DITT kommentarfelt, er bare det at jeg blir så fort revet med, men jeg har skrevet et helt eget innlegg om angsten på bloggen min da (oppe i menyen under “historien om angsten min) 🙂 Slik at dere som ikke forstår hvordan dette kan være skummelt for meg lettere kan skjønne det. I tillegg handler det siste innlegget mitt om at jeg er sykemeldt, flere som ble overrasket når jeg skrev det.
      Jeg håper at du har hatt en kjempe fin sommer så langt, og at du koser deg i massevis de siste dagene! Kleem <3

    3. Har du fortsatt tragus og helix piercing? Isåfall hvordan har de grodd? Var tragus piercingen mye værre enn helixen? Hvilken piercing er den vondeste du har tatt? Noen du angrer på å ha tatt?
      Håper du koser deg resten av ferien din 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg