Hyttekos i Sverige

Hei mine fine!

Vi koser oss veldig mye her i Sverige 🙂 I går var vi på middag hos mormor & morfar, og i dag har vi morfar på besøk her og har gjort masse gøy! Været har vært veldig fint, så vi har blant annet tatt en kanotur og lekt diverse leker ute i hagen. Sånne sommerdager med familien som disse bare elsker jeg! Har gått masse timer til kortspill også, og jeg håper det blir det i kveld også. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er en skikkelig korthai og synes det er noe av det morsomste og hyggeliste man kan gjøre 🙂 Nå lukter det hjemmelaget pizza i hele huset og jeg gleder meg til en deilig middag! Her er litt bilder fra kanoturen tidligere i dag:

Min kjekke bror! Han heter “ulrikbadendyck” på instagram om noen vil stalke litt 😉 😉

Fine Shandiepandy ♥

Min lille bebiiiis ♥♥

Vi snakkes i morgen! Håper dere koser dere, beste lesere 🙂

12 kommentarer

Siste innlegg