Ny uke, nye muligheter!!

Solbriller fra Cèline // Jakke fra Acne // T-shirt fra Nike // Tights HER // Sko HER, finnes også i svart HER (adlinks)

Ahh, endelig var jeg tilbake på Elixia! Har faktisk ikke trent siden starten av juni, bortsett fra en liten joggetur i juli. Så ja, det var så absolutt på tide å få svettet litt igjen. Tok med meg min kjære mami og vi var på to gruppetimer: Cardio Energy og Strenght & Core 🙂 Kan inrømme at det var ganske tungt, er jo ikke akkurat helt i form nå etter lang tid med usunn mat og null trening. Menmen, man kommer seg fort tilbake igjen på topp! Superduperdeilig var det hvertfall og vi skal tilbake allerede i morgen tidlig. Perfekt start på uken ♥ Ellers må jeg beklage mitt lille fravær.. Siden sist har jeg vært på julibord (julebord i juli hvor man feirer at det et halvt år til jul, hahah), og i helgen var jeg en tur i Sverige igjen. Dere som følger meg på snapchat har vel fått med dere dette allerede, og dere som ikke følger meg der enda må gjerne legge meg til nå: Andriss. Nå skal jeg hoppe i dusjen og så se på The Black list i sengen til det er leggetid.. Vi snakkes i morgen!

13 kommentarer

Siste innlegg