Besøk på vingård

// Sponset opphold

Hei mine fine!

Dagene går virkelig så fort her på surfecamp med Lapoint, vi gjør virkelig noe hele tiden. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg elsker denne ferien, både jeg og Fanny er helt frelst. Nå er det avtalt at surfetur skal bli en årlig tradisjon, haha! Som dere kanskje husker at jeg har nevnt, så bor jeg nå på camp Moinho, som er en annen camp enn den jeg bodde på sist gang. Jeg må virkelig si at jeg foretrekker denne campen, for vi har tidenes beliggenhet! Tar 5 min å gå ned til byen og stranden, altså kan man styre mye på egenhånd før/etter surfingen. På den andre campen (Lizandro) bodde vi mye lenger unna, så da ble det til at vi var mest der. Ellers er Ericeira helt seriøst verdens koseligste, lille fiskeby ♥ Det er så vakkert og gammeldags her, + at alle menneskene som er her bare er så chille, surfer og alle kjenner alle. Virker som et helt fantastisk sted å bo!

I går var vi besøkte vi en utrolig flott vingård, noe som var superinteressant. Da fikk vi smakt på mange forskjellige viner, sett hvordan de lager vinen osv. Vingården var utrolig herskaplig og vakker, med masse fine blomster og hvite duer som har slått seg ned der 🙂 Her er litt bilder:

Anniken

Fanny

Kaya

Genser HER // Shorts Zara (adlinks)

 Vakkert eller hva?! Nå skal vi straks ned til stranden for å ha en liten photoshoot ved klippene 🙂 Vi snakkes snart♥

9 kommentarer

Siste innlegg