LACE

Body fra Berskha // Shorts fra Saboskirt // Smykke fra Michael Kors HER (adlink)

Dagens antrekk! Hvor nydelig var vel ikke denne bakgrunnen? I dag er vår nest siste dag her nede, noe som er helt sykt.. Føler jeg akkurat kom og nå skal jeg straks hjem 🙁 Gruer meg egentlig litt til å komme tilbake til hverdagen, med skole og høsten som sakte men sikkert titter frem.. Føler vi aldri fikk noe sommer i Norge i år, så er skikkelig trist at den nå snart er borte. Begynner allerede å småtenke på når og hvor min neste reise skal være, haha. Vi har det hvertfall helt fantastisk her med Lapoint, og jeg må si at jeg kan anbefale en tur med de på det sterkeste. Jeg kunne gjerne blitt her i 3 uker til ♥ De har jo sykt mange fine destinasjoner som Sri Lanka, Bali og Costa Rica, og jeg kunne virkelig tenkt meg å surfe på et slik magisk sted 🙂 Nå skal vi ut å ta noen øl, må jo utnytte den siste tiden her til det fulle! Snakkes i morgen. 

9 kommentarer
    1. Syntes du skal være glad for at du får dra så mye til utlandet som du gjør. bare i år har du vært på flere reiser enn jeg har vært de siste 6 årene. skjønner godt at du gruer deg til å reise hjem for sånn er det jo alltid, men syntes ikke det er nødvendig å tenke på neste ferietur før du i det hele tatt har kommet hjem fra din 3 eller 4 ferie bare denne sommeren.

    2. Hei!
      Ser du har på deg et MK-kjede, så jeg vil bare tipse om at MK er veldig på vei ut for tiden. Jenter i vgs-alder har allerede begynt å kaste MK-tingene sine, fordi de nå blir sett på som harry.
      Skulle jo tro du var litt oppdatert på dette, men det var du visst ikke 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg