Date med en kjekkas

Heihei!

I går hadde jeg en utrolig hyggelig og veldig sosial dag. Etter jeg hadde stått opp dro jeg til byen for å møte herlige Glenn, og vi tok turen til den nye stranden på Sørenga. Jeg tror faktisk ikke vi har sett hverandre siden bursdagen min i januar, så det var virkelig på tide. Vi hadde masse å snakke om og timene fløy- plutselig var klokken 7, haha. Glenn er virkelig en helt fantastisk person, jeg digger han ♥ Synes dere skal ta en titt på bloggen hans, den finner dere HER. Etter stranden med Glenn tok jeg turen til Emilie, som jeg heller ikke har hengt med på lenge. Vi satt oss på Jacob Aal, spiste middag og tok noen øl. Var superduper hyggelig å få cathcet opp med baben min igjen 🙂 Enkelt og greit gikk gårdagen i et kjør, men koste meg masse med to fine mennesker! 

Bikini topp fra Bikbok // Bukse fra Zara

Nå skal jeg på Elixia! Må tilbake til gode rutiner igjen etter en lang og lat sommerferie nå som skole og hverdagen er tilbake. Vi snakkes senere i dag babes ♥

27 kommentarer

Siste innlegg