My weekend

Noen bilder fra snap-storyen min lørdag og søndag i Fredrikstad! Om dere enda ikke har lagt meg til, må dere gjerne gjøre det nå- andriss heter jeg der. Anniken sin bursdag var vellykket, og jeg tror alle vi jentene koste oss masse! Fredrikstad er jo også helt fantastisk fint, det var deilig å komme seg litt bort fra Oslo. Jeg dro rett til Fanny fra Fredrikstad, siden baben min fylte 20 år i går. Kom på døren hennes med en vase i rosegold, rosa roser og et tårn med snus. Snill venn ♥ Så sov jeg her til i dag, siden jeg hadde skole 8.30 og hun bor rett ved skolen. Jeg har en ganske rar timeplan på skolen i høst, jeg har faktisk skole fra 8.30-10.00 to ganger i uken. Sykt wierd å liksom være ferdig på skolen kl 10 på morningen og dra hjem, men sånn er det jo bare! Haha. I dag skal jeg ikke gjøre NOE, jeg er enkelt og greit veldig sliten etter helgen og vil egentlig bare ha en skikkelig daffedag. Det trenger man i blant! Vi snakkes senere i dag, håper dere får en god start på uken 🙂

9 kommentarer
    1. Ser ut som du hadde en morsom og travel helg😁 da er det deilig med en rolig mandag! Blir det samme for meg, rett hjem etter jobb å slappe av resten av dagen!

    2. Det er ganske åpenlyst for folk fra Fredrikstad at Anniken da må ha brukt falsk legitimasjon. Ocean er for de over 20 år.

    3. Ocean har 23års grense, ikke 20. Man kommer inn uansett så lenge man ikke går i joggebukse.. Det har jeg blitt fortalt av den ene vakta, da jeg har blitt fortalt at de både har 20 og 23års grense. Ikke er de så ille strenge på legitimasjon heller, veit om flere som har kommet inn med falsk leg (hvor man tydelig ser at personen på bildet ikke er lik).

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg