NAILS ON FLEEK

// Sponset behandling

Her ser dere hvordan de lager lenger negl enn din naturlige med gele! Jeg hadde nemmelig brukket den ene, så da måtte den bygges på 🙂

Beste Kasja ♥

I går var jeg hos Lashes by Kasja for å fikse neglene mine! Går vanligvis for fransk, nude eller hvite negler (aka alltid lyse negler), så denne gangen bestemte jeg meg for å prøve noe nytt. Det ble en slags burgunderfarge, og jeg er veeldig fornøyd! Denne fargen passer perfekt nå som høsten kommer 🙂 Nå er mine negler on fleek, og det liker jeg. Om dere vil fikse negler/vipper/bryn hos Kasja så bestiller dere time HER

Hva synes dere?

9 kommentarer
    1. En litt konstruktiv kommentar; du har veldig mye reklame og anbefalinger for tiden og generelt bare en lite personlig blogg i forhold til før. Savner den!

    2. Enig! Får ingen spesiell følelse når jeg kommer inn hit. Alt er bare generelt, og ikke noe “Åh du er så dyp, kjenner meg igjen” – følelse. Alle klarer å skrive at de har spist middag med en venninne, og her er dagens outfit.. Kjedelig :/
      Håper du kommer med mer personlige innlegg fremover! 🙂 For jeg liker jo egentlig bloggen din.

    3. Andrea, denne helgen har du KUN hatt reklameinnlegg. Du er super upersonlig! Bloggen din er som et PR firma, herregud.
      Når jeg blar gjennom bloggen din ser jeg reklame, anbefalinger, og standard innlegg som outfit og cafeturer med venner. Du har så mange som elsker deg og bloggen din, så det er kjipt at det virker som at du ikke bryr deg om mer enn penger og sponsorer. Gå inn på Marthe Borge sin blogg å se på tipsene hun la ut, du vil da se at du i bunn og grunn ikke er en så god blogger lengre. Det er nok også grunnen til at du har gått fra å ha 30000-lesere til 8-9000.
      Håper du ser på dette som konstruktiv kritikk, for jeg ønsker deg alt vel. Jeg digger deg, og håååper bloggen vil komme inn på rett kjør igjen:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg