SICK

Jakke fra Acne // Genser fra Saboskirt // Bukse fra Topshop // Veske fra Cèline

Åh gud, jeg er faktisk blitt skikkelig syk. Kjente jeg brygget på noe i går, men dro på byen fordet, noe jeg kanskje ikke burde gjort. Alkohol nedsetter jo imunforsvaret.. Velvel, i dag våknet jeg hvertfall opp kjempesyk. Jeg tror jeg har fått streptokokker, har feber, superforkjølet, vondt i hodet og ja.. Skikkelig kjipt. Heldigvis er jeg sjeldent syk, men det er SÅ irriterende når det først kicker inn. Håper virkelig jeg blir frisk igjen veldig snart 🙁 Om noen skulle lure er bildene over så absolutt ikke fra i dag, haha. Kom gjerne med tips til hva jeg kan se på/gjøre nå som jeg er syk.. Kjeder meg virkelig i hjel, men klarer ikke noe annet enn å ligge i sengen hele dagen..  ♥

19 kommentarer
    1. Prøvde å spørre deg i et annet innlegg om du har eller skal ta eksamen i naturfag? Skal ta privatisteksamen i naturfag selv til våren, så hadde det hadde vært fint med noen tips 🙂 god bedring, forresten!

    2. Du burde absolutt se en dokumentar som heter The True Cost, som ligger på Netflix nå, og handler om hvordan ?fast fashion? har tatt over og blitt et stort problem, den var virkelig lærerik! Syns det er så synd at så få er oppmerksomme på dette, og tenkte kanskje siden du er så moteinteressert at denne kunne være interessant. Hadde vært fint om noen fikk litt oppmerksomhet rundt denne, selv om det kanskje er aller verst i USA, er det mange som har et sinnsykt forbruk i Norge også, og siden mange av leserene dine også er moteinteresserte har jo du et passende publikum 🙂 Dessverre er det mange som kjøper alt mulig uten å tenke seg om, og kanskje bare bruke det en gang, eller uten å egentlig like det de kjøper, og det er så synd. Da er jo klessalgene dere bloggere har veldig fornuftig, siden klær som doneres til Fretex sjelden blir solgt og bare skaper større problemer. Så tommel opp for klessalg! 🙂 Nå ble det mye mas her, haha, men ville ivertfall bare anbefale den 🙂

    3. Vet ikke om det bare er på min pc, jeg har mac som jeg tror du også har, men headeren din passer ikke helt inn så vises dobbelt i bunnen og til høyre 🙂

    4. Kjempe fint antrekk, Andrea! Kan du linke til genseren? Finner den ikke på siden deres. God bedring<3

    5. når jeg er syk pleier jeg å ta dyna inn i stuen, ta på en god film eller se noen morsomme serier, muligens spise noe junk, og bare slappe av, om du har vond kan også ta smertelindrende eller febernedsettende, du bør ihvertfall ikke fryse, så lenge du svetter hjelper det å skille ut avfallstoffer og bakterier som ikke er bra for kroppen. ville bare slappet av og ikke gjort for mye, ta den tiden du trenger ta vitaminer eventuelt tabeletter om du trenger det, chill og la kroppen hvile det er det beste.
      Det er vel ikke så mye spenende du kan gjøre vist du tenker på aktiviteter, du kan jo sove, lese en bok, se tv, chatte, shoppe på nett, jeg vet ikke hva du liker, men det bør ikke være noe spesielt aktivt osv… god bedring Andy<3

    6. Om du ikke har sett Pretty Little Liars, ville jeg begynt å se på det 🙂 Sitter fortsatt med det etter jeg har vært syk, veldig spennede! Masse god bedring, og gå til legen å sjekk deg tidligst mulig for om du har bakterier i kroppen. Utrolig pent antrekk forresten, elsker det <3 Så enkelt, så fresht!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg