SMIL

I dag har jeg vært på skolen, hos tannlegen, stemt ved valget, gjort ferdig regnskapet mitt og trent en time overkropp på Elixia! Har også fått inn et par timers tv-titting mellom slagene, haha. Sånn er det når man står opp tidlig, da kan man få mye unnagjort 🙂 Jeg sier meg i alle fall godt fornøyd med en fin start på uken. Hadde tidenes økt i stad med en haug av nye øvelser jeg aldri har tatt før, så veldig spent på hvor støl jeg kommer til å bli.. Selvom det er vondt å være støl, så er det hvertfall deilig å vite at musklene har fått jobbet hardt. Kommer til å skrive et innlegg med mat og treningstips i løpet av de neste dagene, så følg med! Det skal bli veldig gøy å lage, spesielt siden jeg vet det er noe som garantert faller i smak hos dere ♥ Håper mandagen har vært snill med dere, så skal jeg få oppdatert mer i morgen. Kom gjerne med ønskeinnlegg for uken, bloggmotivasjonen er på topp for tiden 😀 Sneiks!

37 kommentarer
    1. Hei, jeg vet ikke om du glemte av salget du hadde eller om du bare angret deg, men jeg er i ihvertfall fortsatt skikkelig interessert i Mulberry lommeboken din! 😀 Hvis den fortsatt ønskes solgt, svar bare på denne kommentaren, så sender jeg deg en mail så fort som mulig!

    2. Og jeg lurer på om du selger balenciaga vesken din? Kan du ikke legge ut ting som du vil selge snart? 😀

    3. Har du lissom stemt :0 hva vet du om politikk? Vet allerede hvem du har stemt på, du heeeelt høyre fan da miss Badendyck! Am I right?

    4. kan ikke du lage et innlegg med feks dine 5 beste middagstips, 5 fineste outfits, 5 beste smineprodukter du ikke kan leve uten? 😀

    5. Synes det er litt spesielt at du som er tidenes jojo-trener og egentlig ikke har det som en del av din livsstil absolutt må komme med trenings- og kostholdstips hver gang du “kommer i gang” med det. Kan du ikke holde deg til ting som er mer DEG?:-)

    6. Hei! Hadde vært gøy om du hadde skrevet et innlegg med forskjellige sunne frokost/lunsj tips. Trenger inspirasjon 🙂

    7. Jeg synes det er utrolig inspirerende og ikke minst motiverende når du skrive kostholds- og treningsinnlegg😃 Andre ønske innlegg kan også være time-for-time innlegg, kanskje en hverdags og fest sminke innlegg, mattips er også alltid kjekt! En typisk matdag for deg, dine fremtidsplaner osv☺️ stå på! Du er ei nydelig jente!!💕

    8. Hei. Hadde vært gøy om du kom med et innlegg med bilder eller video som viser hvordan du tøyer. Jeg er spesielt stiv i anklene og knærne, så hadde hjulpet meg om du kunne vist meg noen metoder/teknikker. Hadde også vært fint om du kanskje fikk noen til å utføre noen av desse øvelsene på deg, da jeg ikke får til selv å gjøre alt på egenhånd, men får til å utføre eventuelle øvelser på andre. Slik at jeg kan vise min partner/hjelper hva h*n skal gjøre på meg. På forhånd, takk 🙂

    9. Hei, fine du! Kan du dele overkroppsprogrammet ditt? Med reps, kilo og sett? Hadde blitt veldig glad! Er så dårlig på overkroppsøvelser! Digger deg, Andrea! Du er nydelig 🙂

    10. Ikke bry deg om de frekke kommentarene Andrea!! Blir helt sjokkert over hva folk skriver til deg :O Stå på: )

    11. Hadde vært gøy om du hadde laget et innlegg med treningsklær og linker til de forskjellige plaggene 😀

    12. Hei Andrea! Jeg har bestemt meg for å ta restylane på Colosseum klinikken her i Stavanger. Lurte på om du tok både oppe og nede i leppene? Og om man betaler dobbelt for å ta i begge eller om det koster 2500 for begge to med 0,5 sprøyte?
      Hadde satt utrolig stor pris på svar! 🙂

    13. Innlegg om 3 favorittspisesteder og uteklubber i Oslo. Julia hadde et lignende innlegg bare om Bergen, hadde vært morsomt om du hadde det samme bare i Oslo👍🏼

    14. Anonym: Hva vet du om at jeg er en jojo-trener? Haha. Selvom det kan gå lang tid mellom at jeg blogger om trening betyr det ikke at jeg ikke trener. Jeg har trent fast og spist nogelunde sunt i veeldig lang tid nå, har bare vært slapp i sommerferien, i likhet med mange andre 🙂 Trening og kosthold er absolutt “meg” og noe jeg har lært meg endel om og som er en viktig del av livet mitt.

    15. Hadde vært morsomt med et skikkelig “fashion” innlegg, hvor du f.eks. kan skrive om hvor du får klesinspirasjon fra, yndlingsplagg, “kle deg som meg” eller noe lignende 🙂 Bloggen din er forresten veldig bra for tiden, stå på 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg