Ukens cravings

Hei babes!

I dag skal jeg komme med et lunsjtips til dere, nemlig speltlome med røkelaks og annet digg. Dette er noe jeg spiser så og si hver dag, og det smaker virkelig fantastisk. Det er ofte litt vanskelig å spise variert og ikke minst ikke gå lei av maten når man skal være sunn, så da gjelder det å finne nye og gode måltider. Jeg kjenner jeg fort går lei av feks knekkebrød, og da synes jeg speltlompe er en perfekt avveksling. Kan også ha lettost, kalkunfilleet pålegg + sine favorittgrønnsaker i om man ikke er så fan av laks 🙂

Dette var det jeg brukte på lompene mine i dag. Men når jeg har dårlig tid eller vil gjøre det veldig enkelt, pleier jeg å bare ta phiadelphia, ruccola og laks på 🙂 Smør først på et godt lag med phiadelphia light, så tar du på resten av tilbehøret i egentlig hvilken rekkefølge du vil. Slik ser min ferdige lompe ut før den er rullet sammen: 

YUMMY!!

Voilaa, en utrolig lettvint, sunn og smakfull lunsj/frokost! Her får du i deg blant annet sunt fett fra laksen og avocadoen, proteiner fra laksen og phiadelphiaen, karbohydrater fra lompene og masse sunne næringsstoffer fra ruccolaen og rødløken ♥ Enjoy!!

22 kommentarer

Siste innlegg