SHOE WEEK

// Annonselenker

Adidas sneakers HER ♥ Jeg i likhet med mange andre har lagt min elsk på hvite sko i en god stund nå.. Disse er så fine, dessuten er det flatforms så de har mye høyere såle enn orginale adidas superstars 🙂 PS: Disse har vært utsolgt i evigheter og kom tilbake på lager i dag.. Blir alltid utsolgt igjen på bare et par timer. Så om dere vil sikre dere et par anbefaler jeg å klikke hjem asap!

Winterboots fra NLYshoes HER ♥ Minner meg veldig om moonboots, men synes de var kule, haha 🙂 

Platform heels fra NLYshoes HER ♥ Kjempefine, klassiske høye heler 🙂

Over knee heels fra NLYshoes HER ♥ Wææ, slike sko har jeg ønsket meg lenge.. Endelig fant jeg de perfekte! Hvor sexy er vel ikke disse til bare lår? Tenker å få tatt noen outfitbilder med dem etterpå 🙂

Nå har Nelly noe de kaller for shoeweek, hvor det er forskjellige tilbud hver dag hele uken. I dag kan du få 3 sko for prisen av 2 på en haug av sko, blant annet de tre siste mine fra NLYshoes. Hvis dere vil se hele utvalget som gjelder i dealen, så finner dere det HER. Hva synes dere om mine nye sko? Jeg er veldig fornøyd 😀

9 kommentarer
    1. digget de nederste! Ønsker meg slike selv, men har litt tykkelse på lårene mine, så trenger at de passer der. Er det noe stretch i de? Og hvordan materiale er det?:) utrolig kule sko alle sammen egentlig!

    2. Hei!
      Kan du vær så snill å fare inn på denne linken og gi kraft? Desse jentene prøver å samle inn penger sånn de kan sende klær til ett daghjem for mindreårige jenter i Latvia.
      Vær så snill å del!!
      Det tar deg max 1 minutt, og det er til utrolig stor hjelp for andre! 🙂
      https://www.krafttaket.no/projects/show/45

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg