Bebisen min

Cardigan fra Malene Birger 

Hei jenter og goood lørdag! Så deilig med helg, og ikke minst høstferie for oss som har det. Over her har dere verdens nydeligste lille gull, som ikke har vært på bloggen på en stund. Dere som følger meg på snapchat får jo se henne nesten hver dag (stolt mamma jaa), så nå var det på tide at hun ble med på litt bloggbilder og. Lille bebisen min blir faktisk 3 år neste måned, gleder meg til å gi henne verdens beste bursdag!! Tiden flyr eller hva? Selvom det ikke føles såå lenge siden jeg fikk henne, klarer jeg liksom ikke forstå at jeg har vært lykkelig uten henne i livet mitt. Verdens beste Molly! Ellers er photobooth bilder er noe jeg hadde endel av før, men som jeg har følt liksom ikke er “bra nok”. Men herregud, det viktigste for dere er vel at bloggen blir mye oppdatert og det går veldig fort når man bare kan ta noen sjappe bilder på denne måten 🙂 Nå skal jeg til byen for å spise middag på Vapiano med Henriette! Tar med kamera, så kommer bilder fra i dag en gang i kveld. Kos dere så lenge ♥♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg