MY KIND OF SATURDAY

Beste Henriette ♥

Vapiano har den beste maten, naaaam!!

 Cardigan Malene Birger // Topp Brandy Melville // Bukse Dr.Denim HER (adlink) // Veske Céline

Noen bilder fra middagsdaten med Henriette! Koste oss masse med deilig mat, drikke og hverandre- haha 🙂 Denne helgen tar jeg det rolig, og resten av kvelden skal jeg bruke på Orange is the new black. Jeg har faktisk ikke fått sett sesong 2 enda, hvordan går det ann? Jeg som gledet meg i sikkert ett år på at den skulle komme ut, og når den først kommer ser jeg den ikke.. Hvis dere vil ha noe bra å se på må jeg forresten anbefale The blacklist og Orphan Black, disse seriene er SÅ bra ♥ Kos dere i kveld!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg