Dette har dere ikke sett før!

Hei igjen!

Da har jeg overstått dagens øvelseskjøring.. Hadde som sagt ikke kjørt på snart 1 år, og totalt har jeg vel kun kjørt 5 ganger. Kan ikke akkurat si at jeg føler meg så veldig trygg bak rattet, men det kommer vel etterhvert! Heldigvis kjører jeg automat, så da blir det jo mye enklere å lære seg enn med manuelt gir 🙂 Jeg kjørte med min kjære pappa, og det at jeg kjørte den fine, nye bilen gjorde meg vel kanskje enda mer stressa. Stort ansvar, haha! Jeg kjørte faktisk hele 1 t og 45 min, totalt nesten 6 mil. Gikk overraskende fint, men det var godt å være ferdig også, mye høy puls haha. Vi har planlagt at jeg skal kjøre halve veien til hytta til helgen og det skal bli spennende! ♥

Vest fra Riccovero // Skinnjakke fra Karen Millen // Bukse fra Acne // Sko fra Nike

Haha, hellooo! En over gjennomsnittlig glad og gira Andrea.. Dette var morro og jeg gleder meg til å kjøre mer 😀

Vi snakkes mer i morgen, håper dere liker bloggingen min nå de siste dagene. Prøver så godt jeg kan og synes hittils det egentlig er ganske deilig å slippe å stresse over eventuelle negative kommentarer. Ser at statestikken har økt endel de siste dagene og det gjør meg superglad!! ♥ God klem til dere og sov godt når den tid kommer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg