En overfladisk dag

Heihei!

Uff, så sen oppdatering det ble.. Har vært på farten fra kl 10.00 og kom hjem for en drøy time siden. I dag har jeg faktisk hatt tidenes mest overfladiske og utseendefikserte dag, haha. Jeg har tatt solarium, satt på nye gelenegler, satt på vipper, fikset bryna OG fylt leppene med juvederm. Etter alt dette ble det også litt shopping før jeg tok turen hjemover, haha. Rett og slett en skikkelig “babe seg” dag 😉 Heldigvis er jeg veldig glad i sånt, så jeg har kost meg i dag! Nå skal jeg se forrige uke og gårdagens episode av jakten på kjærligheten- kanskje noen av dere også følger med på det? Jeg som har ledd av mamma og pappa når de har sett på det, er nå blitt bitt av basillen.. Det er jo et så utrolig søtt og hyggelig program, selvom det kanskje fremstår litt lame ved første øyekast, haha! 

Lunsj med Kasja på Joe & The juice ♥ Bestillte chicken club sandwich og hangover heaven juice!

Mine nye, fine negler! Denne nude fargen har jeg hatt en gang tidligere, synes den er helt nydelig. Fargen heter “Powder my nose”, og jeg fikser gelenegler, vipper og bryn hos Lashes By Kasja! Om noen vil booke time så gjør dere det HER

Ellers tenkte jeg å vise dere dagens to innkjøp, som jeg er veeldig happy for:

Cardigan fra Day Birger Et Mikkelsen! Kjøpte denne på butikken Madicken jobber i, som ligger på Byporten rett ved Høyer 🙂 Synes fargen er nydelig og cardigans er alltid en smart invistering. Er det noe jeg bruker mye på høsten, vinteren og egentlig generelt året rundt så er det nettopp cardigans!

Fiineste skjerfet fra Holzweiler! Det er så deilig, stort og varmt. Fargekombinasjonen også helt perfekt i mine øyne- en ny skatt i garderoben ♥ Jeg kjøpte mitt på Høyer egertorget, men kan også kjøpes på feks Ferner Jacobsen. 

Vi snakkes mer i morgen! Da har jeg null planer for dagen, som betyr en god bloggdag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg