IDYLL

Skjerf fra Holzweiler // Genser fra Samsøe HER // Bukse fra Dr.Denim HER (adlinks)

Ahh, som vi koser oss her i Sverige! Selvom det kanskje høres kjedelig ut å være alene på hytta med mamma og pappa, så er det absolutt ikke det. Vi koser oss med god mat, gode samtaler, turer i nydelig natur og ikke minst litt kortspill 🙂 Hovedgrunnen til at jeg ble med denne helgen er for å få jobbet endel med skole, noe som av en eller annen grunn er vanskelig hjemme og lettere å gjøre her. Handler vel egentlig bare om å sette seg ned med bøkene, men så er det jo alltids så mye annet som frister.. Men nå skal jeg bruke resten av dagen på å lese norsk og sosiologi, hvor målet er å ha lest de første 100 sidene i begge bøkene før vi drar hjem igjen. Får se om jeg rekker så mye, men det hadde vært deilig! For det er nemlig de første 100 sidene i begge fagene vi har hatt om på skolen hittils, så da er det genialt å bare få repetert det jeg har lært til nå. Vi snakkes igjen i morgen dere, så får jeg grave meg ned i bøkene mine resten av kvelden 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg