TAKKNEMMELIG

Shit- FOR en respons på gårdagens innlegg! Det ble skrevet midt på natten lørdag, og jeg trodde aldri jeg noensinne kom til å tørre å trykke “publiser”. Naturligvis så skammer jeg meg over hvor naiv og dum jeg har vært, og det er ikke akkurat et stolt øyeblikk når jeg forteller titusener av mennesker om mitt økonomiske lille helvete. Men alikvell, så er det i dagens samfunn veldig viktig å vise at man ikke er perfekt. Alle kan gjøre feil, og man lærer så lenge man lever. Jeg tror mange ser på en smell i økonomien som noe man ikke snakker om og er flau over, noe jeg synes er dumt. Det er absolutt forståelig, men alikevell er det viktig at man vet at man ikke er alene. For det er nok veldig mange av oss som har gått på en eller annen økonomisk smell, selvom de aller fleste helt sikkert ser på dette som tabu og noe man kun deler med kanskje de aller nærmeste. Ikke minst var det viktig for meg å gi alle som leste innlegget en liten tankevekker, og få fortalt hvor galt det faktisk kan gå..

Innlegget har blitt lest av over 40.000 mennesker, delt over 900 ganger og jeg har faktisk KUN mottatt positive tilbakemeldinger. Til tross for at jeg ikke har kommentarfelt på bloggen nå, så har det strømmet inn hyggelige meldinger på alle mulige medier. Det varmer hjertet mitt å lese at både jenter og gutter fikk seg en tankevekker etter å ha lest innlegget mitt, har lært ting de ikke visste kunne skje, og fremover vil prøve å være mer obs på pengebruken sin. Dette gjør at jeg delte noe så privat verdt det noe innmari for meg ♥ Ja til mer åpenhet rundt tabubelagte temaer, til å vise verden at ingen er feilfrie og til å ikke bare fortelle om solskinnshistoriene. Det er så viktig 🙂 Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger og til alle som har lest innlegget, jeg er veldig takknemmelig!

1 kommentar
    1. dette har ingenting med dette og gjøre. Men hva studerer du på skolen? 😊 og jeg elsker bloggen din foresten, jeg er en gutt som ikke leser blogger, men din leser jeg hverdag🙈❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg