TODAYS

Skinnjakke Karen Millen // Genser Zara // Bukse Gina Tricot // Veske Cèline // Sko Nike

Hadde egentlig ingen planer om å ta noen antrekksbilder i dag, men da Glenn skulle ha noen av seg selv kunne jeg like gjerne stille opp foran kamera jeg og. Anngående kamera, fy søren for et kamera Glenn har!! Canon 6d heter kamerahuset, og jeg må si det står øverst på ønskelisten min. Bildene blir jo bare 1000 ganger finere enn med mitt kamera, og hvor motiverende er det vel ikke det for en blogger? Nei, åh.. Synd det er så dyrt, men skal nok klare å skrape sammen penger til det innen jul 😉 Nå er jeg hjemme, etter en lang dag med mye på agendaen. Jeg har vært på God morgen Norge, besøk hos Henriette i hennes nye leilighet, på interevju med Dagbladet (les artikkelen HER), vært på skolen og spist middag på Olivia med Fanny og Kaya.. Ja, skal love dere jeg er sliten nå- haha. Fanny ble med hjem, så i kveld er det sleepover. Videodagboken fra i dag får jeg ikke tid til å titte på før tidligst i morgen, men skal få redigert den sammen til dere så fort jeg har tid. Sov godt dere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg