SPØRSMÅLSRUNDE

Topp fra Brandy Melville // Bukse fra Zara // Veske Chloé HER (adlink)

Nå er det snart to uker siden jeg stengte kommentarfeltet, og ikke minst har det skjedd mye med meg den siste tiden, så da tenkte jeg det passet perfekt med en spørsmålsrunde! Spør om hva enn dere vil, så svarer jeg i et eget innlegg i morgen kveld 🙂 Nå skal jeg hoppe i dusjen, og snart ta turen til Fanny. I kveld skal vi på en minikonsert med Julie Bergan som kommer ut med et nytt album, så det skal bli morro! Snakkes senere i dag, ønsker dere en superduper onsdag ♥

122 kommentarer
    1. Hvordan synes du det er å være singel?
      Skulle gjerne også visst hvorfor det ble slutt :(, men skjønner at det kan være litt for privat. Men hadde vært suuupert med et personlig innlegg om det!!!

    2. Kan du lage et innlegg, sånn typisk spise dag? Mange har sånn time for time, men heller hva du har spist gjennom en dag!
      Hvor mange timer i uka ca bruker du på pensum til skolen?
      Hva ønsker du studere?

    3. Hva er planene dine for framtiden/hva vil du jobbe som?
      Drar du mye ut?
      Har du ny kjæreste?
      Kan du lage en sminkevideo? Eller vise hvilke produkter du bruker i ansiktet?

    4. – Hva er din favoritt parfyme?
      – Hva synes du om “grandma hair” trenden? (grått hår)
      – Hvordan body lotion bruker du?
      -Hva spiser du til frokost og lunsj?
      -Hva er dine “skjønnhets- hemmeligheter”
      Mye overfladiske spørsmål, men du er så pen! Elsker bloggen din 🙂 <3

    5. Hei, Andrea!
      Hvor gammel er hunden din, hva liker den best å spise og hvilken rase er det?
      Fortsett den gode jobben!
      Matthias

    6. hva skal du gjøre over nyttår? skal du fortsette på bjørknes med noen fag?
      tar du realfag, eller studiekompetanse? evt, hvilke fag mangler du? vet du hvilke studier du vil fortsette på?
      hvis du har prøvd sonans, hva syns du fungerer best av det og å gå på bjørknes?

    7. Hvorfor legger du ut på snap at du er og shopper rett etter at du skriver innlegg om pengeproblemene du har hatt? :p

    8. Hei! Jeg håper ikke du synes dette spm er alt for personlig. Hva var størrelsen på implantatene du tok i brystet. Jeg synes det passer veldig bra til kroppen din, og det er ikke alt for stort heller. Det virker veldig naturlig, (jeg kunne ikke se at du hadde gjort det før alle klikket helt over det når du nylig fikk dem) Hva lå prisen på ca? og hva er egentlig forskjellen mellom alle de ulike implantatene?

    9. Hvordan ser din naturlige hårfarge ut? Hvor striper/farger du håret, og hva koster det? Og sliter det veldig på håret?

    10. Jeg skal lurer på om jeg etterhvert skal kjøpe meg en pomerainien og lurer på hvor mye tur du må gå med den?

    11. Du ovenfor. Syns det var veldig frekt av deg å spørre om hunden.. Om jeg får problemer, så selger jeg aldri hunden min!!! Men Andrea: hvordan klarer du å bruke 80.000 – 90.000 i mnd? Det er liksom helt fjern på en måte, siden mange tjener rundt 20.000 kr på vanlig lønn. Jeg hadde nok klart å bruke 80.000 på den første måneden, om jeg får en slik lønn. Så ville jeg spart 70.000 neste måned liksom. Hadde du spart i noen år, så hadde du sittet med leilighet OG gjeldsfri. Men bra at du stod fram om din personlig ting! Er jo liksom et tabubelagt tema..

    12. Vil bare benytte anledningen (åpent kommentarfelt) til å si at du blogger veldig godt nå etter at du stengte kommentarfeltet! Det er alltid nye innlegg, og det virker som du trives mye bedre med bloggjobben din. Det er gøy for oss lesere også 🙂 Kjempebra og syyykt modig at du delte økonomismellen din, og du gjorde et veldig godt intervju på God Morgen Norge 🙂 Klem

    13. er du flau over at du la ut en videoblogg hvor du eeelsker å gå på media, og året etter måtte du slutte pga mye fravær?
      synes du selv du kan virke dobbeltmoralsk?

    14. Heihei Andrea!! Må bare si at jeg elsker bloggen din, og har fulgt deg fra dag 1!
      hvor mye penger bruker du på mat i uka ca?
      hva er din bmi? (grunnen til at jeg spørr er fordi jeg syntes du ser helt perf og sunn ut!)
      hvor mange ganger i uka trener du?
      tips til hva man kan gjøre når man kjeder seg?
      kan du komme med flere frokost/lunsj/matpakke tips?
      hva spiser du i løp av en gjennonsnittshverdag?
      topp 3 serier man kan se på norsk eller amerikansk netflix?
      stå på andrea! du er best 🙂 det hadde vært morsomt om du hadde svart på noen av mine spørsmål 🙂

    15. Hvordan ser en normal dag ut for deg?
      Hvilke merker på Nelly liker du aller best?
      Hvis du skulle gjort noe annerledes, hva skulle det vært?
      Hvor ofte vasker du håret ditt? Det er så utrolig fint, og det ser alltid så fresht ut!
      Ha en super dag videre, og lykke til med bloggingen og nedbetalingen. Dette klarer du! 🙂

    16. Martha: Så hyggelig å lese! Føler selv at det er litt lettere å blogge som jeg vil nå som jeg ikke har kommentarfelt, siden jeg slipper å stresse over eventuelle negative kommentarer. Da er det også lettere å blogge uten filter, som jeg gjorde i innlegget om den økonomiske smellen min 🙂 Tusen takk for så snill kommentar og stor klem til deg søta <3

    17. Jeg har selv invisalign, og lurer på hvor ofte du tar skinnene av og på? Har du med deg tannbørste rundt slik at du kan spise når du vil? Tar du dem av når du for eksempel skal ut på byen?

    18. Dette er ikke et spørsmål, og jeg antar at dette kan være en kommentar av typen som gjorde at du ville stenge kommentarfeltet, men jeg må likevel bare si det. Jeg syns innlegget du skrev var veldig bra, og jeg syns du har vært flink og forbedret deg på mange måter iforhold til det du snakket om i innlegget, men 11 000 kr i mnd. når du bor hjemme hos foreldrene dine er ekstremt mye?? Bare det å sette grensa til for eksempel 8000 i mnd. (noe som forsåvidt også er mye om du spør meg), hadde jo at du sparer 36 000 kr i året.. Jeg vet at økonomien din er så god at du kan bruke så mye, men jeg mener likevel at det ikke er noe lurt fordi..

    19. Hvordan er forholdet ditt til alkohol? Hvor ofte drikker du/drikker du mye/hva drikker du?
      Vurderer du å ta ut silikon?
      Hvordan/når visste du at det var riktig å slå opp med typen? Var han utro? Synest du man burde slå opp med typen viss han kliner med andre på fest?
      Tror du på kjærlighet ved første blikk?
      Går du på betakaroten, eller er du så brun helt naturlig?
      Ps du har den beste bloggen og du er forbilde mitt:)

    20. hei, hva ville du gjort i denne situajonen? er i den selv og trenger hjelp.
      jeg hadde ei veninne som jeg fortalte at jeg hooket en gutt, han gutten er crushet til min andre bestevenn, nå er jeg og hun veninnen uvenner og hun driver å sier hun skal fortelle det til bestevennen min når hun lovte å ikke si det til noen. hun prøver å ødelegge mellom oss tror jeg håper du skjønte <3

    21. 1.før du sluttet på vgs hvilken linje og skole gikk du på?
      2.trener du i så fall hvor og hva?
      3. Har du tenkt til å gjøre noe annet enn blogging i fremtiden?
      du er uuttrooligg pen keep up the good work!

    22. Hei Andrea!
      Jeg må bare si at du er min store favoritt og du inspirerer meg veldig mye!
      Så jeg lurer på:
      Hvordan vil du beskrive stilen din og hva tenker du over når du kjøper et klesplagg?
      Og hva ville du kjøpt om du kun kunne bruke 2000 på klær hver måned?
      Kan du lage sminkevideo?
      Hvordan vinterjakke skal du ha i år?
      Vintersko i år?
      Hva gjør du på fritiden?
      Hvordan var vgs for deg? (Fag, fravær, sminka du deg når du skulle på skolen, hvilken linje gikk du)
      Og til slutt kan du legge ut noe nelly wants?

    23. Hei!
      Er ikke 11k i måneden ganske mye? spesielt når du ikke bor hjemme..
      Jeg synes selv jeg bruker mye, og jeg bor hjemme og bruker mer enn de fleste av venninnene mine, og jeg bruker rundt 3000 i måneden..

    24. Hei,
      Vet du ikke ønsker å svare på dette… men jeg tenker selv å ta silikon, jeg har allerede vært på konsulasjon på Teres Nobel, og da viste jeg bilder av puppene dine og sa jeg ønsket slike, haha, det høres kanskje litt creepy ut? Men synes dine er så fine og naturlige! Derfor lurer jeg på om du har runde eller anatomiske? høy profil eller lav profil? Og gjerne hvor mange cc du tok også…. Blir veldig veldig takknemlig for svar!

    25. Kan du nevne favorittparfymene dine?? Eller 3-5 stk du syntes er kjempegode? Jeg trenger litt hjelp:):):)

    26. Hei! Jeg vil bare benytte anledningen med åpent kommentarfelt til å si det er en stor fryd å klikke seg innom bloggen din fortiden. Bloggingen er bedre enn på lenge, og hver gang jeg klikker innom ligger det et nytt, utfyllende innlegg – noe vi lesere setter pris på! Fortsett med den gode bloggingen, du er super 🙂

    27. skrev ikke du sånn ifjor at faren din betalte resten av gjelda di? eller tuller jeg og forveksler med Therese?
      hva jobber foreldrene dine som?
      kan vi få se bilder av hytta? å hjemmet ditt?
      syns folk du møter at du er snobbete?(sånn ved første øyenkast) (tror ikke du er en sånn oppstanasig bærte som overser alt og alle)
      kunne du tenke deg til å være venner med jenter/gutter som ikke har råd til verken merkeklær eller å reise mye, så lenge de er gode som gull?
      topp 10 barndomsminner eller søskenkrangler?

    28. Kommer du til å selge en parrajumpers-jakke? Om du ikke gjør det, vet du hvor jeg får tak i fine parrajumpers til en rimelig pris?

    29. Enig med Emma. 11.000,- i mnd er helt vilt mye å ha til overs å rutte med, hvertfall når du ikke betaler husleie:p Må være veldig gøy da, jeg tjener ca 7000,- totalt i mnd. Not so fun.

    30. 2spørsmål: Hvilken butikk liker du best?? Bor du hjemme eller hos foreldrene dine?? btw du er et veldig godt forbilde, elsker bloggen din<33

    31. Hei Andrea. Jeg lurer veldig på hva slags leppestift du brukte på de bildene når du øvelseskjørte? Den var såå fin!!

    32. Av kjente personer, hvem syntes du er kjekkest/finest? Både mann og dame.
      Hvilken person syntes du har den vakreste indre skjønnhet?

    33. Hei!
      Jeg lurer på hvordan du spiser i løpet av ukedagene og helgene? Grunne til at jeg lurer, er fordi du er en av bloggerne som ikke legger for mye press på diverse dietter

    34. Hei!
      hvor er den grå genseren fra? den på bildene Glenn tok av deg 😀
      måå ha den!! den var såå fin

    35. Først vil jeg bare si at du har blogger utrolig bra i det siste, og jeg har gått fra å bare være innom en gang i blandt til å lese fast.
      Hvor vondt er det å ta restylane på en skala fra 1-10? Er det mye verre enn en tannlegebedøvelse?
      Hva bruker du nå penger på? 11000 kr i måneden er fortsatt mye penger, mye mer enn en gjennomsnittlig 20-åring bruker. Betaler du noe for å bo hjemme, eller går alt til deg selv?
      Hvordan er bjørknes? Vurderer å ta opp noen fag selv.
      Har du planer om å ta utdanning i nærmeste fremtid?

    36. Til dere som mener 11.000 er sykt mye på en måned, så må jeg si jeg er uenig. Jeg sitter igjen med ca 20 000 i måneden etter regningen er betalt, og jeg skulle gjerne ha hatt enda litt til :p
      Jeg lurer på om du og Madicken fortsatt ha lyst til å flytte sammen? Hvor i Oslo har dere eventuelt lyst å bo?

    37. Hei 🙂
      Hva er dine tanker rundt pels? Da tenker jeg på pels som er på parajumpers og canada goose.
      Jeg har selv parajumpers og canada goose. Kunne ikke vært mer fornøyd! 🙂
      Jeg vet at mange er hysteriske etter det pels greiene.. Jeg tenker, spiser dem ikke kjøtt? bruker dem ikke produkter som er testet på dyr? osv osv. Listen er lang. Hadde vært morsomt å høre hva du tenker om dette 🙂
      Jeg tenker at dette tema er blåst opp veldig!
      Du har en kjempe fin blogg og det er utrolig bra at du har gått ut med det og fortalt din historie. Så deg på TV, og du er helt nydelig <3 🙂
      Hilsen
      Dina

    38. Heihei! Hva er du minst fornøyd med ved deg selv og hva er du mest fornøyd med?
      Hvilken dialekt ville du hatt? (Utenom din egen liksom)

    39. Hei! Må bare virkelig si hvor UTROLIG bra bloggingen din er, Andrea! Hver gang jeg klikker meg inn er det noe nytt. Synes det er bra du har stengt kommentarfeltet ditt, og selv om du åpna nå så ikke bry deg om de som har slengt litt dritt over. Du er fantastisk bra jente, å fortjener alt godt. Stå på masse videre, dette kommer til å bli kjempebra <3 Gleder meg til å se videbloggen!! Klem

    40. Jeg vil benytte anledningen med åpent kommentarfelt til å fortelle deg at du virker som en skikkelig ordentlig og ekte jente! Jeg liker at du har skrevet om litt dypere ting og ting som har skjedd som ikke bare har vært en dans på roser. Du skal ha masse ære for det, veldig godt gjort <3 stå på Andrea!

    41. Hei Andrea! Jeg bare lurte på hvor du fikser negler og vipper og sånt? Og hvor mye du evnt betaler for det.
      vær så snill og svar, og si gjerne: hei jessica! (Eller skriv)
      Tusen takk, elsker bloggen din!!

    42. Vil først og fremst si at du virker som en utrolig jordnær, morsom og god person. Kunne ønske jeg kjente deg, fordi jeg tror du er en fantastisk venn. Blir bare mer og mer glad i å lese bloggen din, og jeg har fulgt deg siden du startet å blogge omtrent. Tror det er superlurt å ha stengt kommentarfelt slik du har gjort, jeg føler allerede bloggingen din er mye mer personlig, noe leserne dine absoludt kan like. Stå på, du er utrolig flink, og jeg heier på deg.
      Hvordan går det med deg for tiden, har du det bra?
      Vet du hva du evt. vil utdanne deg til senere?
      Hvordan ser du for deg livet ditt om 5 år?
      Beskriv din drømmedag?
      Hvilke andre blogger leser du, og hvilke bloggere har du kontakt med?

    43. Hadde vært gøy om du blogget mer om ulike treningsøvelser, sunne og raske måltider, og hvordan man kan miste fett på kroppen raskt? må si jeg er imponert over bloggingen din etter du stengte kommentarfeltet=)=)

    44. Først og fremst vil jeg bare si at bloggingen din har blitt utrolig mye bedre etter at du stengte kommentarfeltet. Jeg tror det gjør deg litt mindre usikker, og det virker som at du tør å gjøre mer og er mer engasjert. Det liker jeg!
      Så et spørsmål. Har du noen gode renseprodukter for ansiktet å anbefale? Ansiktsskrubber?`Masker? Sminkefjernere? osv.

    45. Kan du komme med tips til trendy kule vinterjakker? Helst ikke Canada goose og parajumper hallene. Hva er dine favoritter? Evt hvilken vinterjakke skal du bruke i år? Jeg har sveajakka, men syns den er sykt stygg og nekter å bruke den i år.

    46. Hvor ser du deg selv om 10 år? (med tanke på jobb, familie, bosted osv?
      Hvis du kun kunne sett én film resten av livet, hvilken ville du valgt?

    47. 11 000 kr fortjener du å bruke på deg selv når du jobber så hardt som du gjør 🙂 Jeg brukte mye mer enn det på meg selv når jeg jobbet fulltid! Det er viktig å kunne bruke en andel til kose seg for penger man gjør seg fortjent for! Man blir fort nok voksen til å måtte bruke pengene opp på mindre gøye ting, så nyyyt tilværelsen og lykke til med nedbetalingsplanen din! Det går så fint skal du se

    48. Buksene du har fra Zara, som i dette innlegget (du har også en i beige har jeg sett) får man fortsatt tak i de? Eller vet du om en plass?
      Takk for svar! Du fortjener plassen på listen fortiden, thumbs øp:)

    49. vil bare si til deg at jeg synes bloggen din har blitt så utrolig mye bedre i det siste, og at det virker som du legger mye mer av både sjelen din og lysten din i den! Stå på videre :))

    50. Hva syns du om tinderdating? Og tinder generelt?
      Liker du best å ha kjæreste eller være singel?
      Hvordan er miljøet på Bjørknes?

    51. Hei! Jeg lurte på hvor du kjøpte den kåpen din fra remixes eller noe sånn. Også lurte jeg på om du kunne skrive litt mer om trening, hva du spiser og hvilke øvelser du tar. Og det siste spørsmålet, kan du fortelle hvilken sminke du bruker? Du sminker deg så pen og naturlig!

    52. Jeg MÅ ha svar på dette!!
      Vet du/noen her om noen gode salonger i Oslo som fikser hår og sminke til f.eks. ball? 🙂

    53. kan du legge ut link til Skagen klokken din? Og er den justerbar i forhold til størrelse rundt håndleddet?

    54. Er det mye pelsstell med Molly? Røyter hun mye? Er det en dum rase å ha for folk som er allergiske i pollensesongen?

    55. Du har så utrolig pen stil, og du stråler virkelig om dagen! Det hadde vært gøy om du hadde laget et innlegg om ulike treningsplagg med linker til, som du liker 😀

    56. Hei:-) Jeg syns du er så utrolig fin på håret og lurer egentlig bare på hva du gjør? Striper eller farger du eller er det bare din naturlige hårfarge? Hvor går du eventuelt?:-) Takk for svar:-)

    57. Er du bevisst over hvor ekstremt mye mer penger du har enn en “normal” student?
      Hvordan trives du på Bjørknes?
      Ha en super dag, klem <3

    58. Hei! Jeg lurer veldig på åssen kamera du bruker(og om du har noen spesielle instillinger) og åssen redigeringsprogram du bruker? 🙂 Håper på svar!

    59. Hva skjedde med deg og exen siden det ikke funka?
      Hvor mye tid bruker du på bloggen hver dag?
      Kan du lage en video der du filmer hva du gjør i løpet av en dag?

    60. Kan du lage en sminkevideo? Har så lyst til å se hvilke foundation du bruker og hvordan du får så fin glød i ansiktet
      Kan du lage flere vlogs og videoer der vi får se litt hva som skjer bak bloggen? 🙂

    61. Hva er din guilty pleasure nå i høst?
      Hvilken er din favoritt iskrem og sjokolade? (random, lol :-P)
      Tips til hvordan man kan slutte med en uvane? (mitt tilfelle: Tygge tyggis hver eneste dag..I store mengder….)

    62. Kan du komme med Oslotips? Utesteder, restauranter osv
      Når burde man dra ut hvis man skal komme inn på utestedene i Oslo? Må man ha på seg fine klær?

    63. Hei! Digger bloggen din! Bare lurte på, hvor har du kjøpt Balenciaga vesken din? Samt Céline og Alexander Wang vesken?

    64. Kan du legge ut alle karakterene du har fått på vitnemålet så langt? Er spennende hvordan eksamnene dine gikk osv👍🏼
      Blir du ofte oppringt om å være med på tv/radio?
      Hvem er dine aller beste venner?

    65. Kan du skrive litt om hvordan det går med haircare? Tar du fortsatt pillene? Og føler du det fortsatt funker like bra?
      Vurderer å bestille, men er usikker på om dette bare var en sånn salgsgreie som dere bloggere skrev om i en periode, siden det virker som at alle skrev om det likt 🙂

    66. Hei fine andrea! Jeg hadde satt veldig pris på om du kunne skrevet et innlegg om silikon. Jeg har ca like store pupper som deg før du tok silikon og vurderer dette. er ganske usikker på om jeg skal ta det og vil gjerne vite hvordan opplevelsen din var. Du har de fineste puppene jeg vet om så hadde vært veldig hjelpsomt med litt info.

    67. Siden de andre kommentarfeltene er stengt poster jeg her 🙂 synes du tok deg kjempegodt ut på TV! Du virker så trygg og ærlig når du fortalte historien din. Synes du er kjempetøff som gikk ut med historien, og som leser av bloggen settes det stor pris på det. Stå på, lykke til videre 🙂

    68. Lurer på hva du tenker om miljøkrisen og å leve miljøvennlig? Virker ikke som du er særlig opptatt av det ettersom det virker som du for eksempel shopper mye mer enn nødvendig, samt reiser mye, som jo begge er utrolig negativt for miljøet og jordkloden vår. Hvilke tiltak gjør du for å redde kloden?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg