NEW IN part 2

// annonselenker

Hvit body HER (jeg har den i small)

Svart body HER (jeg har den i small)

Svart body uten armer HER (jeg har den i small)

Den perfekte kjolen i semsket skinn HER  (jeg har den i x-small)

Dette var da resten av Nelly-innkjøpene mine! Del 1 finner dere HER om noen ikke fikk sett det innlegget. Som dere sikkert skjønner har jeg i likhet med mange andre fått en liten ting for disse bodyene med snøring foran.. De er jo bare så kule! Semsket skinn er også noe jeg er veldig fan av fortiden, både når det gjelder kjoler, skjørt, vesker og jakker. Kjolen over elsker jeg, sitter perfekt på kroppen og har tidenes fineste rygg. Om noen lurer på ryggen på bodyene, så har alle helt vanlig “genser-rygg” uten noen detaljer.

Håper dere likte del 2 av innkjøpene mine, så snakkes vi mer i morgen. Da kommer svarene på spørsmålene, supergøy at jeg har fått så mange! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg