Film fra da jeg var på God morgen Norge

Her kan dere se klippet fra da jeg var på God morgen Norge på tirsdag denne uken! Var mange som ville jeg skulle legge det ut, så da håper jeg dere synes den var morsom å se. Filmet maccen min for å få lagt det ut, så lyden og kvaliteten er kanskje ikke helt på topp, men det får duge. Jeg er ganske fornøyd med hvordan det ble, selvom de filmet styggesiden min under hele klippet (haha, ja venstre side av ansiktet mitt haaater jeg). Ser selv at jeg er litt nervøs og var et par ord som kom litt feil, men ellers synes jeg det ble ganske så greit 🙂 Var en morsom opplvelse å få være med på God morgen Norge igjen, så jeg er veldig glad jeg takket ja. Det kan kanskje være starten på at jeg takker ja til litt fler ting, og kommer meg litt ut av komforsonen min ♥

Jeg blir faktisk tilbudt å være med på mye rart ganske ofte, men alt av tv og intervjuer har jeg tatt lang avstand fra før denne uken. Bare tanken på å bli med på det gjør meg fryktelig nervøs, så da har jeg ikke giddet. Men ja, som jeg sa håper jeg at jeg tør å kaste meg ut i litt mer fremover. Det er viktig å gjøre ting man er redd for om man vil vokse som person 🙂 Tror også dere hadde synes det hadde vært gøy å se meg litt mer over alt.. Jaja, vi snakkes soon, kos dere enn så lenge med videoen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg