Monday wanties..

1 HER // 2 HER // 3 HER

HER // 5 HER // 6 HER

HER // 8 HER // 9 HER

10 HER // 11 HER // 12 HER

13 HER // 14 HER // 15 HER

16 HER // 17 HER // 18 HER

19 HER // 20 HER // 21 HER // 22 HER // 23 HER // 24 HER // 25 HER // 26 HER (annonselenker)

Wæææ, jeg er helt shoppegal fortiden. Tenker nesten ikke på noe annet enn klær, klær og klær- haha! Har vel noe med årstiden å gjøre, høsten er jo den perfekte tiden for kule antrekk. Lag på lag, pelsjakker, store skjerf, kule accessories.. Over ser dere noe av det jeg ønsker meg. Så nå at Nelly har fått igjen uggs, noe de ikke har hatt på leeenge.. Det er jo verdens diggeste og varmeste vintersko. Ellers vil jeg også så gjerne ha de søte pusetøflene ♥ Nå skal jeg på trening, kos dere så lenge- snakkes i kveld! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg