New in: Zara

Deilig genser med høy hals, lange armer og kortere passform 🙂 Jeg har strl small.

Disse buksene er ikke så oransje i virkeligheten som de ser ut her, de har en “rust” farge. Stretchy og veldig fine på! Jeg har strl 34.

Disse to buksene er vel egentlig samme bukse, bortsett fra at den til venstre har endel biker-details + lommer på rumpa! Stoffet er helt sinnsykt behagelig, både på innsiden og utsiden, det er etterligning av semsket skinn. Buksene er også ganske korte noe som gjør at de passer meg på 165 cm helt perfekt, og de er veldig stretchy. Anbefaler virkelig å invistere i en av disse, for de er dødskule og veldig deilige på 🙂 Jeg har strl x-small.

Alt over finnes fortsatt i butikk, og har blitt kjøpt den siste uken. Pleier egentlig ikke å legge ut innkjøp når jeg handler i butikker, men tenkte det kanskje kunne være litt gøy å ikke bare se Nelly hele tiden 🙂 Her i huset er vi i full gang med mammas bursdag, tenkte bare å gi et lite hei. Goood fredag og god klem til dere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg