Cedrico Monet Black/Brown

Wææ, sjekk hvor flott den nye vinterjakken min er! Jeg er faktisk helt forelsket, og gleder meg skikkelig til å snart kunne ta den i bruk. Den er fra et norsk merke ved navn Cedrico, som har blitt veldig populært de siste årene. Passformen er feminin,  jakken er veldig varm og pelsen er helt fantastisk deilig, og fin. Jeg kjøpte min på butikken Fashion and Brands, som ligger på Steen & Strøm. Ellers har jeg jakken i strl x-small og prisen ligger på rundt 6500 kr, om noen skulle lure 🙂 Jakken er tilgjengelig i flere fargekombinasjoner, blant annet svart som min men med svart pels også. Den er helt nydelig! For dere som ikke bor i Oslo finnes jakkene i en haug av nettbutikker også. Materialistisk glede- denne jakken skal bli min nye bestevenn i vinter ♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg