DETTE STÅR HØYEST PÅ ØNSKELISTEN MIN

Holzweiler poncho // Ravn jakker // Nike air max // Mulberry hansker // Hermés armbånd // LV skjerf

Givenchy Antigona // Gucci Disco bag // Chloé Faye bag

Canon 85mm objektiv // Gull mac // iPhone 6s // Canon 6d kamerahus

Åhhh.. Her kan dere se det som står høyest på ønskelisten min fortiden. Ganske så dyre ting, så den samlede prisen er nok svimlende høy, haha. Det første jeg skal kapre meg fra denne listen er kamerahuset, for det har jeg ønsket meg leenge nå og jeg er så heldig at jeg kan bruke bedriftskortet mitt på det siden det er til jobb 😀 Ellers satser jeg på at jeg får sikret meg noen av de andre godbitene også sakte men sikkert.. En av Ravn jakkene og Givenchy vesken er kanskje det jeg ønsker meg aller mest!

Dette ble et superduper materialistisk innlegg, men vi jenter liker vel sånt, eller hva? Tenker dere synes det er gøy å se hva jeg ønsker meg utenom klær fra billige butikker som Nelly osv. Dere vet jo at jeg er over gjennomsnittlig glad i litt dyrere merker, haha. Og ja, desverre har veske-cravingen min begynt å komme tilbake igjen.. Tenker at om jeg skal kjøpe meg en ny en så skal jeg selge en av de jeg har da, så blir det på en måte bare å bytte ut en med en annen. Letter kanskje litt på den økonomiske samvittigheten 😉 Håper dere likte ønskelisten min, kanskje dere ble litt inspirert til hva dere kan ønske dere/spare til selv også! ♥

6 kommentarer
    1. Selger Chloe faye i medium black til 14500.- om du er interessert 🙂 la ut 19k+ for den men var ikke helt meg, så den erfortsatt helt ny!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg