SVAR PÅ SPØRSMÅLSRUNDEN del 2

Hvor kjøpte du Céline, Alexander Wang og Balenciaga veskene dine? Cèline vesken og Alexander Wang vesken har jeg kjøpt på Selfridges i London, og Balenciaga vesken kjøpte jeg i Puerto Banus 🙂

Hvor er genseren du hadde på deg i God morgen Norge fra? Den er fra Zara, kjøpte den for rundt 2 uker siden!

Hva bruker du penger på nå? Jeg bruker vel penger på det samme som jeg gjorde før, bare at jeg ikke betaler husleie, mat til kjøleskapet og regninger som hører med når man bor for seg selv. Etter å ha betalt forsikring, tlf og Elixia, går vel mest penger til klær, snus, cafè og resturantbesøk + reiser 🙂

Hvilken strl er LV neverfull vesken din? Den er i strl GM, som er den største. Den vesken jeg utrolig glad jeg kjøpte, den er perfekt på feks reise, for det er utrolig god plass i den 🙂

 

Når burde man dra ut når man skal på utesteder i Oslo? Og hva burde man ha på seg? Man burde vel egentlig være der innen 11 for å slippe lang kø, men vi pleier å være på utestedene senest 12 hvertfall. Ellers pynter jeg meg egentlig aldri noe særlig på byen, bruker bukse og en fin topp. Et lite tips er å ha på fine sko, det trenger ikke være høye heler, men mange utesteder slipper deg nemlig ikke inn om du feks har på Nikes. Skjedde med en veninne av meg for noen uker siden, og det var jævlig kjipt!

Hvilke utesteder drar du mest på? Jeg har vel vært mest på Sollis, Baroque og Horgans.

Kan du gi meg noen resturanttips i Oslo? Oslo har faktisk veldig mange gode resutranter, og jeg har noen favoritter jeg kan anbefale på det sterkeste. Hanami, Alex sushi og Mr Bay på Tjuvholmen, Dinner og Tabibito som ligger mellom stortinget og Nationaltheateret, Vila Paradiso og Jewel of India som ligger ved Solli plass og Süd Øst som ligger på Grunerløkka. Alle disse kan jeg garantere vil falle i smak! Ellers har vi jo selvfølgelig klassikerne som Olivia og Fridays, da. 

Hva er din favorittiskrem og sjokolade? Favoritt is tror jeg må være oreo is eller ben & jerry cookie dough, og sjokolade kanskje smash, kindermaxi eller crispo ♥

Har du fortsatt kontakt med Axel? Haha, nei vi har faktisk null kontakt, tror ikke jeg har snakket med han på godt over et år. For å være helt ærlig føles det rart at jeg har vært sammen med han, det er liksom sånn det blir med tiden. At man ikke husker så mye av hvordan forholdet var og føler at man ikke kjenner den personen i det heletatt. Min erfaring er at det blir hvertfall sånn når man får seg ny kjæreste igjen. Men jeg synes det er helt greit og ser egentlig ingen god grunn til å holde kontakten med ex’er.

Hva er det beste med singellivet? Jeg synes det beste er å rett og slett ha mer alenetid, haha. Å ha kjæreste tar jo masse tid, man er jo ofte med kjæresten flere dager i uken. For meg som er blogger trenger jeg mye tid til blogg, og ikke minst tid til å gjøre morsomme/hyggelige ting jeg kan blogge om. Som blogger må du også gjerne ha et litt interessant liv, og det blir det ikke om man skal ligge i sengen med kjæresten å se på serier dag etter dag, hehe 😀

Hvor mye tid bruker du på bloggen hver dag? Det varierer veldig. Alt fra 4-5 timer til hele dagen, egentlig. Noe som er viktig å huske på at det er ikke kun å lage innlegg som jobben vår går ut på, men også å svare på en haug av mails, holde rask og god kommunikasjon med samarbeidspartnere, møter, maasse regnskap ++ 🙂

Hvilket kamera bruker du og hvilket redigeringsprogram? Jeg bruker canon 600d kamerahus + 50mm objektiv, og redigerer bildene mine på pickmonkey.com. 

Hvordan trives du på Bjørknes? Jeg trives egentlig veldig godt. Deilig å ha rutiner i hverdagen og gøy å lære nye ting! Har jo ikke så altfor mye skole heller, et par timer 4 ganger i uken, så det er helt perfekt 🙂

Er det mye pelsstell med Molly? Vil ikke si det er mye, men det er mer enn feks med Shandie. Molly må børstes et par ganger i uken, og i røyteperioder så røyter hun MYE. Hun har nettop blitt ferdig med en røyteperiode nå, og da måtte jeg nappe ut pels og børste hver eneste dag. Klærne mine ble også fulle av hår, noe som selvfølgelig er litt irriterende. Men heldigvis er hun så liten, kan bare tenke meg hvor ille det må være med store hunder som røyter mye!

Hva synes du om tiderdating og tinder generelt? Jeg har faktisk tinder, men bruker det aldri. Synes det er ganske kjedelig å swipe, og ikke minst er det vanskelig å finne en gutt som faktisk ser bra ut, haha. Dessuten er jeg ikke noe fan av å sitte å chatte med personer jeg ikke kjenner, så Tinder er vel kanskje ikke helt noe for meg. Tinderdate tror jeg aldri jeg noensinne ville sagt ja til, haha, ser for meg at det hadde vært superkleint. Men så er jeg liksom ikke noe interessert i å få meg kjæreste på en stund nå, så da ser jeg ikke noe vits i å oppsøke gutter 🙂

Hvor lenge har du snust? I snart 3 år, angrer skikkelig på at jeg startet! Snus er superdyrt, jeg snuser altfor mye og snusen har begynt å ødelegge litt av tennene mine allerede. Tennene har på en måte blitt litt lenger på den siden jeg snuser mest, fordi tannkjøttet etser bort eller hva i all verden snusen gjør :(( Skal prøve å slutte snart, bare ser ikke for meg at jeg klarer det, haha. 

Hvor ser du deg selv om 10 år (med tanke på jobb, familie bosted osv)? Ønsketenkning: Om 10 år så har jeg to barn, og da helst to søte jenter. Jeg er gift med verdens beste mann, har enda en hund, og vi er en superlykkelig familie. Jeg har en jobb jeg elsker, tjener mye penger og helst ser jeg for meg at jeg har skapt noe eget jeg kan leve av og som har blitt veldig stort. Ellers bor vi i en digg leilighet på Tjuvholmen frem til barna skal begynne på skole, og da flytter vi til et flott hus litt utenfor sentrum, kanskje Norstrand. Der har vi badebasseng, hahaha ♥ Høres ganske greit ut det?

Hvilke andre blogger leser du og hvilke bloggere har du kontakt med? Jeg vil si jeg titter innom de aller fleste av de største bloggene i Norge hver dag, og kanskje noen litt mindre kjente også. Følger en haug av blogger på bloglovin, som jeg også har som app på mobilen, og det gjør det veldig lett å holde seg oppdatert. Jeg er så heldig å ha et par bloggvenner, noe jeg synes er superhyggelig. Er faktisk sykt deilig å være med andre bloggere, for da tipser vi hverandre om ting, hjelper hverandre til å ta bloggbilder og har en god del bloggsnakk, hehe. Bloggerne jeg har kontakt med er: Julia Nyland, Glenn Henriksen, Kaya Andersen, Anniken Jørgensen, Sophie Elise og Anna Edwin. Alle disse er noen helt nydelige personer både på innsiden og utsiden, som jeg er veldig glad jeg har blitt kjent med! 🙂

Hva var den første e-mailen din? [email protected]. Det var vel det jeg het på msn, haha! Er faktisk helt utrolig at bloggen min heter andreabadendyck.blogg.no, for det var jo i 2008 jeg lagde den, så sansynligheten var ganske mye større for at jeg hadde kalt den andreah0neypuz.blogg.no… På biip i 2007 og 2008 het jeg jo puusn07 :P:P

Hvor kjøpte du kåpen din fra Designers Remix? Den kjøpte jeg på Høyer, Egertorget. Et av mine bedre kjøp, uten tvil!

Dette var del 2 av svarene på spørsmålsrunden jeg hadde for en liten stund siden, håper dere synes det var gøy å lese! Om dere vil lese del 1 så finner dere den HER ♥ Vi snakkes mer senere, girls 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg