Helloo there bae

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Her kan dere se mine to nye skatter! Canon eos 6D kamerahus og Sigma  24-105 mm objektiv. At dette kameraet endelig er i mine hender klarer jeg nesten ikke å forstå, haha. Det er så bra at dere aaaner ikke!  Objektivet er et zoom objektiv, noe som betyr at du både kan ta nærbilder og bilder langt unna med samme objektivet. Feks 50mm objektivet har jo ikke zoom, det er kun 50mm, noe som ofte er litt dumt. 50 mm er perfekt på feks anntrekksbilder, men bildene blir så sykt nærme, så det funker dårlig om du feks sitter på en resturant. 

Har enda ikke fått testet ut hverken kameraet eller mitt nye objektiv, men det skal jeg få gjort etterpå. Jeg skal nemlig møte Julia i byen etter å ha vært en tur på skolen, og da skal vi blant annet få tatt litt outfitbilder av hverandre med mitt nye kamera. Åå, som jeg gleder meg til å få testet det ut ordentlig i dagslys! Ellers blir det så koselig å se Julia igjen, det er faktisk snart 1 år siden jeg har sett henne… Hvor sykt er vel ikke det, vi som var sammen nesten hver dag da vi bodde på Majorstuen. Vi skal også på Delicatessen i dag , som er en tapasresturant på Aker brygge, så det blir superhyggelig 🙂 Vi snakkes senere i dag, håper tirsdagen deres blir fin ♥

11 kommentarer
    1. Du er veldig veldig flink til å blogge for tiden! Jeg likte godt LUXE LIQUID FOUNDATIONEN. Hvilken farge har du? 🙂

    2. Hei fine du! Kunne du tatt et bilde der du zoomer fullt, og der du ikke zoomer i det heletatt, i fra samme ståsted? Er på let etter et objektiv som funker like bra på alle måter så jeg slipper å bytte objektiv hele tiden ut i fra hva jeg er ute på. 🙂

    3. Ååå jeg har testet det kameraet, det er SJUKT bra!! Dette var virkelig en bra inverstering😍 kan du kanskje lage en julegavetips innlegg nærmere jul?<3

    4. Du må ha blitt mye flinkere å spare nå som du kan bruke 22k på kamera OG bestille deg reise på en uke – hørte på GMN at du levde på 12-13000 i mnd?
      Imponerende om du har blitt såå flink å spare såfall 🙂 !

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg