Ravn knitted lamb jacket

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Pelsjakke fra Ravn // Genser fra Samsøe // Veske fra Céline // Bukse fra Zara // Sko fra Alberville

Som dere kanskje ser har jeg fått en ny skatt i klesskapet, nemlig denne jakken fra Ravn! I mine øyne er denne jakken perfeksjon og jeg er SÅ fornøyd med den. Ikke bare er den helt fantastisk fin å se på, men den er også dødsvarm. Er helt sikker på at jeg kan bruke denne på kalde vinterdager, så lenge jeg har noe godt og varmt under. Ellers ser dere jo også Zara buksene jeg blogget om på, og ja, hvor kule er vel ikke de? Anbefaler virkelig alle å kjøpe et par av disse før de blir borte, for de er sååå behagelige og så fine. Mine favorittbukser for øyeblikket 🙂 Også må jeg jo til slutt nevne at disse bildene seff ble tatt med det nye kameraet, og jeg er stråålende fornøyd! Hihi. Ha en super dag videre, dere ♥

23 kommentarer
    1. Syns det er litt i overkant å “reklamere” om en jakke til 5-6000,- på bloggen. Når du akkurat har snakket om økonomiske problemer, og at du brukte altfor mye penger før og at du nå lever på budsjett. Syns det er litt drøyt, men men. Husk at det du kjøper vil fort andre også ha, og de har nok mest sannsynlig ikke så mye penger som deg 🙂 Vi vil vel ikke at 14-15 åringer streber etter en pelsjakke til flere tusenlapper, bare fordi en blogger som tjener mange mange tusen i måneder har den. Du er et forbilde, husk det. Men alt i alt jakken er fin den!

    2. Heia søta! Hvilken farge har du i fundationen ? Super fin farge 🙂
      Håper du svarer fortest mulig..slik at jeg kan bruke rabattkoden som går ut i dag 🙂

    3. En av mange grunn til at jeg følger deg her på blogg.no er at du har en veldig kul stil og bruker å handle klær til en rimelig/billig pris som vi andre også har råd til. Håper å se flere innlegg om klær som vi andre også har råd til 🙂 Du er veldig fin og faktisk eneste som jeg følger på blogg.no 🙂

    4. Enig med Beate. Hvordan kan du kjøpe denne jakken, og tidligere en vinterjakke til rundt 8000,-? Og kamera til 22000,-? Og samtidig støtte ekte pels?

    5. Jakka er utrolig fin, men som mange andre sier, hvordan kan du gå og kjøpe noe såpass dyrt når du har/har hatt økonomiske problemer? 😮

    6. Heisann Andrea. Du har en utrolig fin blogg og syntes bloggen din er en fin inspirasjonskilde samtidig som den er spennende og varierende.
      Jeg har vært fast leser i 4,5år men aldri vært hyppig på legge fra meg kommentarer, men jeg tenkte at denne gangen burde jeg gjøre det.
      Jeg liker å reflektere og tenke, og jeg blir så lei meg når jeg ser hva andre mennesker, akkurat som meg og deg, skriver til deg. Du er jo akkurat som oss, hva er forskjellen? Du har de samme grunnverdiene, du har selvrespekt, jeg vil neppe tro du har en total vridd syn på moral og etikk, så hva er egentlig forskjell da? du er like god som alle medmennesker rundt deg.
      Når jeg leser innleggene dine, ser jeg oppnåelse og stolthet. En jente som har bein mellom nesa, en reflektert og kunnskapsrik jente. Du har bygd deg noe eget, noe du kan leve av. Er det ikke det de fleste mennesker her ute streber etter å oppnå? Å være sin egen sjef, bedrive hverdagen sin slik man vil? Allikavel hakker de ned på dem som klarer å oppnå det? Hvem er det da som mangler noe mellom ørene?
      Det blir så latterlig og lavmål når folk må påpeke hennes dyre innkjøp, blant annet grunnet fordi hun fortalte hun hadde periode der det var vanskelig for henne økonomisk.
      Omså det er en blogg, en dagbok, trenger hun ikke å fortelle til den minste detalj om hva som foregår i nettbanken hennes, det trenger hun ikke å forklare.
      Hvorfor må hun forklare enhver ting og samtidig forsvare seg selv, som om hun var 8år og hadde kjøpt snop på en mandag, uten lov, når hun kjøper noe dyrt?
      Om jeg hadde vært deg, hadde jeg vært stolt (noe du sikkert er også) og bare flekket fingeren og si at jeg oppnådde noe du bare har drømt om, som bare har vært en fantasi.
      Du er ikke dum, tvert imot. Du er faen sterk og modig, Andrea.
      Egen sjef i en alder av 20, det er noe å være sinnsykt kry over og for en oppnåelse.
      Og bare for å påpeke hvor latterlige enkelte mennesker er, så har hun tjent mer og eventuelt oppnåd mer enn en med mastergrad, doktorgrad osv. Og med studielån langt opp etter ørene. Bare for å poengtere det grovt.
      Fortsett med det du gjør, for du gjør en strålende jobb.
      Aldri la deg knekke. Hvorfor skal du slutte med noe du er god til?
      Det er ikke bare bare, og andre hadde aldri klart et slikt ansvar du har, å faktisk lage noe du kan leve av. Ditt eget.

    7. Skulle ikke du leve på budsjett? Ser ut som om du fortsatt lever et ganske så luksuriøst liv, med tanke på alt det dyre du kjøper for tiden..

    8. Den jakken var såååå fin! 🙂 Elsker også hvordan Céline vesken din ser ut nå. Blir så fine når de er litt “slitt”. Også veldig hyggelig at du har åpnet kommentarfeltet igjen. Skjønner at det er veldig tøft å få negtive/stygge kommentarer, men folk som skriver dritt anonymt er så store tapere at de ikke noe vits å bry seg om dem.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg