Delicatessen

Image and video hosting by TinyPic
 Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Genseren min finner dere HER (adlink), den er såå varm og fin! ♥

Her er noen bilder fra tidligere i dag, da jeg spiste lunsj på Delikatessen med Benny og Henriette. Vi spiste tapas som dere kan se på bildene over, og det var supergodt. Synes tapas er helt genialt, så deilig at å få smakt på litt av alt 🙂 Delikatessen ligger på Aker brygge, om noen skulle lure. Anbefaler absolutt å ta turen! Sov hos Henriette til i dag siden jeg har fri fra skolen, og i går kveld begynte vi å se på tv-serien “Broen”. Føler nesten alle har sett den og at jeg henger skikkelig etter, men den serien var faktisk skikkelig bra og veldig spennende. Kommer nok til å fortsette for meg selv i kveld, haha. Vel vel- vi snakkes om litt, da kommer dagens antrekk! Kos dere så lenge.

12 kommentarer
    1. Hallo du som liker Orphan black osv må se American Horror Story! Litt rar, men veldig spennende 😀 (og litt skummel hehe) <3

    2. Åååh, ser nydelig ut! Hvordan er egentlig prisene på Delicatessen? Er de veldig stive, eller relativt “vanlige”? Takk for svar! 🙂
      Vil forresten legge til at jeg synes bloggen din har blitt virkelig fin den siste tiden! Jeg fulgte deg mye for noen år siden før jeg ble lei, men nå har den virkelig blitt god! Stå på!

    3. Christine: Så hyggelig å høre, tusen takk for det. Vil si jeg gir en ekstra insats på bloggfronten for tiden, så godt det merkes 😀 Prisene på delicatessen er relativt vanlige, ikke ille i det hele tatt. Vi betalte bare 155 kr hver for maten, noe hvertfall jeg synes var ganske så billig! <3

    4. Fine bilder Andrea:-) Så gøy å begynne å lese bloggen din igjen. Virker som du har fått blogg-gnisten igjen:-D

    5. Heidu!
      Jeg bare lurte på om en ting, lager skoene “klikk” lyd imens du gå?, slik at det høres ut som at du går på høyehæler.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg